Unilever: Πώληση τμήματος, 26% υψηλότερα κέρδη

Πέμπτη, 03 Νοεμβρίου 2005 10:51

ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 26%, σημείωσαν το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, τα καθαρά κέρδη της τρίτης μεγαλύτερης βιομηχανίας τροφίμων στον κόσμο, Unilever, μετά τα κέρδη από την πώληση περιουσιακών στοιχείων, που υπερέβησαν το κόστος του μάρκετινγκ και της συσκευασίας.

Η εταιρεία, που παράγει τα σαπούνια Dove και το τσάϊ lipton, εμφάνισε καθαρά κέρδη 1,4 δισ. ευρώ (1,7 δισ. δολ.) από 1,1 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του οικονομικού της διευθυντή, Rudy Markham, Εξαιρουμένων των κερδών ύψους 448 εκατ. ευρώ από την πώληση του τμήματος, αρωματικών ουσιών, τα κέρδη της σημείωσαν πτώση 11%.

Ο ανώτατος εκτελεστικός της διευθυντής, Patrick Cescau, 57 ετών, θυσιάζει τα κέρδη προκειμένου να δαπανήσει περισσότερα στην προβολή, καθώς ο ανταγωνισμός από τις εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Procter & Gamble Co., αυξάνεται. Η Unilever, σχεδιάζει να αυξήσει τη διαφημιστική της δαπάνη, προκειμένου να διατηρήσει την ανάπτυξη των πωλήσεων, σύμφωνα με τη σημερινή της ανακοίνωση.

Οι πωλήσεις της σημείωσαν αύξηση 4%, φθάνοντας στα 10,2 δισ. ευρώ.

Τον Οκτώβριο, η εταιρεία άρχισε να αγοράζει ίδιες μετοχές, των οποίων το συνολικό ύψος θα ανέλθει σε 500 εκατ. ευρώ, με στόχο την αύξηση των κερδών της. Το καθαρό χρέος στα τέλη του τρίτου τριμήνου ήταν 10,4 δισ. ευρώ, κατά 0,8% χαμηλότερο από την έναρξη της τρέχουσας οικονομικής χρήσης.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα