Στην πλήρη ανανέωση των συσκευασιών σε 23 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων της, που διατίθενται στην ελληνική αγορά, προχωρά η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ.
Σημειώνεται ότι οι αλλαγές στις οποίες έχει προχωρήσει η εταιρεία και οι οποίες διέπουν το σύνολο της λειτουργίας της έχουν οδηγήσει, μεταξύ άλλων, στην ανάκαμψη των οικονομικών μεγεθών της (+111% άνοδο των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων σε σχέση με πέρυσι).
«Η αλλαγή στις συσκευασίες θα συνεχιστεί αμείωτη και θα καλύψει όλη τη γκάμα των προϊόντων της εταιρείας στην ελληνική αγορά, ενώ δεν περιλαμβάνει μόνο μεταβολές στην αισθητική ταυτότητα, αλλά και εντελώς νέες συσκευασίες», αναφέρει η ΜΕΒΓΑΛ σε ανακοίνωσή της.