Τη νέα της πρόταση με τίτλο «Πάμε Θέατρο» παρουσίασε σήμερα η ΤΡΑΜ Α.Ε. σε συνέντευξη Τύπου σε κεντρικό ξενοδοχείο, παρουσία πλήθους ηθοποιών, θιασαρχών και παραγόντων της αθηναϊκής θεατρικής κοινότητας.
Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο γενικότερο επικοινωνιακό πρόγραμμα της ΤΡΑΜ Α.Ε., το οποίο ως στρατηγική κατεύθυνση έχει την ανάδειξη του τραμ ως αναπόσπαστου μέρους του κοινωνικού συνόλου μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται.
Με το καινούριο αυτό πρόγραμμα παρέχεται σημαντική έκπτωση επί της τιμής του εισιτηρίου σε περίπου 30 θεατρικές παραστάσεις. Η έκπτωση, το ποσοστό της οποίας διαφέρει ανάλογα με το θέατρο, παρέχεται σε όλους ανεξαιρέτως τους επιβάτες του τραμ και ισχύει για ένα περίπου δίμηνο. Μοναδική προϋπόθεση είναι η επίδειξη του εισιτηρίου του τραμ, ακυρωμένου έως μιάμιση ώρα ενωρίτερα, στο ταμείο ενός από τα συνεργαζόμενα θέατρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλα τα θέατρα είναι προσβάσιμα από το τραμ, είτε άμεσα είτε σε συνδυασμό με κάποιο άλλο μέσο σταθερής τροχιάς. Οι επιβάτες του τραμ παροτρύνονται να επικοινωνούν τηλεφωνικώς με το κάθε θέατρο πριν ξεκινήσουν ή να επισκέπτονται τον ειδικό ιστοχώρο που δημιουργήθηκε για αυτόν το σκοπό, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.PameTheatroMeTram.gr .
Στο «Πάμε Θέατρο» συμπράττει ως Μέγας Χορηγός η INFOTE Α.Ε., μέλος του ομίλου ΟΤΕ, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της δόμησης, επεξεργασίας και έκδοσης επαγγελματικών οδηγών και στην προσφορά καινοτόμων ηλεκτρονικών και φωνητικών υπηρεσιών. Επικοινωνιακά στηρίζει την όλη προσπάθεια ο Όμιλος του ΑΝΤ1 μέσω των ραδιοφωνικών του σταθμών ΑΝΤ1 radio 97.2 και Ρυθμός 94.3.
Στοιχεία για την επιβατική κίνηση
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ανακοινώθηκε παράλληλα ότι το τραμ μετακινεί 45.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση (στοιχεία 30.09.2005), ενώ το Σαββατοκύριακο, κατά τη διάρκεια του οποίου η λειτουργία του τραμ είναι 24ωρη, η επιβατική κίνηση ανεβαίνει ακόμα περισσότερο. Ο αριθμός αυτός υπερβαίνει σαφώς την αρχική πρόβλεψη των 35.000 επιβατών.
Ο δείκτης Αξιοπιστίας του τραμ εμφανίζεται θεαματικά βελτιωμένος και διαμορφώνεται στο 98,6% στο τέλος Σεπτεμβρίου 2005. Ο δείκτης αυτός προκύπτει από τη σύγκριση των προγραμματισθέντων δρομολογίων σε σχέση με τα τελικώς πραγματοποιηθέντα. Στόχος της ΤΡΑΜ Α.Ε. είναι η περαιτέρω βελτίωση του δείκτη αυτού, έτσι ώστε να διαμορφωθεί και εν τέλει να σταθεροποιηθεί στο 99%.
Τέλος, βελτίωση καταγράφεται και στο δείκτη Καθυστερήσεων, ο οποίος για το μήνα Σεπτέμβριο 2005 διαμορφώνεται σε μόλις 1,5% των συνολικών δρομολογίων ή σε 188 δρομολόγια από τα 12.632 που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο μήνα. Στο δείκτη αυτό προσμετρώνται οι καθυστερήσεις που είναι ίσες ή μεγαλύτερες των 3 λεπτών της ώρας.
Ο δείκτης Ατυχημάτων εμφανίζεται σταθεροποιημένος και διαμορφώνεται στα 19 ατυχήματα / μήνα για το εννιάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2005. Από πέρυσι το Σεπτέμβριο, η εταιρεία υλοποιεί μακροχρόνιο και εκτενές πρόγραμμα για την κυκλοφοριακή αγωγή των πολιτών.