Απάντηση ΟΤΕ στις επικρίσεις για τις αυξήσεις στο Internet

Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2005 16:11

Σχετικά με το θόρυβο που προκλήθηκε γύρω από την αύξηση τιμών για κλήσεις πρόσβασης στο internet με τη χρήση του Ενιαίου Πανελλαδικού Αριθμού Κλήσης (ΕΠΑΚ) ή του Περιοχικού Αριθμού Κλήσης (ΠΕΑΚ), ο ΟΤΕ σε σημερινή του ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

«Δεν έχει γίνει καμία αύξηση στις τιμές του ΕΠΑΚ – ΠΕΑΚ από το 1999 που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά. Από το 1999 μέχρι σήμερα, ο ΟΤΕ επιδότησε συνολικά τους χρήστες internet με πάνω από 400 εκατ. ευρώ, λόγω υποκοστολόγησης της υπηρεσίας από 55% έως και 78%.

• Ο ΟΤΕ συνεχίζει να επιδοτεί τη χρήση του internet αφού, ακόμα και με τις νέες τιμές που ανακοινώθηκαν, το κόστος του ΟΤΕ για την προσφορά της υπηρεσίας παραμένει 32% υψηλότερο με βάση την υφιστάμενη κοστολόγηση της ΕΕΤΤ.

• Για να απολαμβάνει το σύνολο των Ελλήνων καταναλωτών οικονομικότερες και καλύτερες υπηρεσίες, ο ΟΤΕ χρειάζεται να λαμβάνει τα νόμιμα κόστη των υπηρεσιών του. Ειδάλλως θα υποστεί αδικαιολόγητες και παράνομες ζημίες αφού είναι Ανώνυμη Εταιρεία και όχι δημόσια υπηρεσία.

• Πλέον είναι διαθέσιμοι εναλλακτικοί τρόποι πρόσβασης στο internet, ενώ οι τιμές για πρόσβαση ADSL μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο έως και 49%.

Σημειώνεται ότι σήμερα είναι εγκατεστημένες 190.000 προσβάσεις ADSL σε 410 σημεία παρουσίας του δικτύου ADSL πανελλαδικά, καλύπτοντας περίπου το 80% του τηλεφωνικού δικτύου. Στόχος του ΟΤΕ μέσα στο 2006 είναι ο υπερδιπλασιασμός της χωρητικότητας, η παρουσία σε περισσότερα από 1000 σημεία πανελλαδικά με την κάλυψη του 92% του τηλεφωνικού δικτύου καθώς και η αύξηση των προσφερόμενων ταχυτήτων. Παράλληλα, η μείωση των τιμών ADSL θα ακολουθεί το ρυθμό αύξησης των χρηστών.

Ωστόσο ο ΟΤΕ, σε συνεννόηση με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, εξετάζει την σταδιακή εφαρμογή των νέων τιμών και την τιμολογιακή διαφοροποίηση των περιοχών που δεν έχουν ακόμα πρόσβαση ADSL».



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΟΤΕ



Σχολιασμένα