Το Internet of things απλώνεται παντού

Ποιες είναι οι νέες καταναλωτικές τάσεις στα νεοτεχνολογικά προϊόντα
Τετάρτη, 09 Σεπτεμβρίου 2015 13:01
UPD:13:01
EPA/RAINER JENSEN

Στιγμιότυπο από την διεθνή έκθεση καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας IFA 2015 στο Βερολίνο.

Από την έντυπη έκδοση

Της Λέττας Καλαμαρά
[email protected]

«Εξυπνος, εξυπνότερος, εξυπνότατος», ήταν το μήνυμα της φετινής (4-9 Σεπτεμβρίου) διεθνούς έκθεσης καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας IFA 2015, στο Βερολίνο και αφορούσε τις έξυπνες διασυνδεδεμένες συσκευές που κατέκλυσαν τους χώρους της έκθεσης και αντιστοιχούσαν σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας, από την εργασία, τη διασκέδαση, την οικιακή εξυπηρέτηση, την υγεία, μέχρι τις μετακινήσεις και ό,τι άλλο μπορεί κανείς να φανταστεί. Το Internet of things απλώνεται παντού και αλλάζει τελείως τη σχέση ανθρώπων και μηχανών, αλλά και μηχανών μεταξύ τους.

Oσον αφορά τις τάσεις της κατανάλωσης των τεχνολογικών ειδών, η διεθνής εταιρεία μετρήσεων GFK, στο πλαίσιο της IFA 2015, τονίζει πως η ασύρματη τεχνολογία καθώς και τα καινοτόμα και ποιοτικά προϊόντα επηρεάζουν πλέον σημαντικά την προτίμηση των καταναλωτών. Ο πρωταρχικός λόγος για να αποκτήσουν οι καταναλωτές νέο υπολογιστή είναι η αύξηση της ανάγκης για ευελιξία και φορητότητα.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα