Αγορές

Παρασκευή, 03 Νοεμβρίου 2006
00:01
Απώλειες από «μήνυμα» της ΕΚΤ
Απώλειες από «μήνυμα» της ΕΚΤ

TIΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ των τελευταίων δύο εβδομάδων κατέγραψαν τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, μετά το «μήνυμα» της ΕΚΤ ότι επίκειται αύξηση των ...

Πέμπτη, 02 Νοεμβρίου 2006