Γερμανία

    Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2008
  • 09:45
    ΥΠΟΙΟ: Συνδιοίκηση στον ΟΤΕ

    ΥΠΟΙΟ: Συνδιοίκηση στον ΟΤΕ

    που έχει το ΥΠΟΙΟ, οι προθέσεις των Γερμανών είναι το ποσοστό να πλησιάσει το 33%. Η εξέλιξη με τον ΟΤΕ ...