Γαλλία

    Παρασκευή, 04 Απριλίου 2008
  • 19:25
    Εβαλαν οξέα στο κρασί τους

    Εβαλαν οξέα στο κρασί τους

    Γαλλία με τα σταφύλια του Σαντζοβέζε, τα μόνα από τα οποία μπορεί να παράγεται το Μπρουνέλο ...