Μετά την αγορά των smartphones η Samsung φαίνεται ότι κυριαρχεί και στην αγορά των smartwatches, στην οποία φαίνεται να κατέχει ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 71%.
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Strategic Analysis, το α’ τρίμηνο του 2014, η Samsung παρέδωσε, σε παγκόσμια κλίμακα, 500.000 συσκευές smartwatches. Σε αυτόν τον αριθμό δεν περιλαμβάνονται τα Gear 2, Gear 2 Neo και Gear Fit, καθώς αυτές οι συσκευές κυκλοφόρησαν μόλις τον Απρίλιο.
Συνολικά, το α’ τρίμηνο του έτους παραδόθηκαν 700.000 smartwatches, προερχόμενα από όλους τους κατασκευαστές, καταγράφοντας μια συνολική αύξηση της συγκεκριμένης αγοράς κατά 250%, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Αναλυτές θεωρούν ότι η αγορά των wearable συσκευών θα μεγαλώσει περαιτέρω αφού αναμένεται το λανσάρισμα του Android Wear, με λειτουργικό σύστημα της Google ειδικά σχεδιασμένο για wearable συσκευές. Επιπλέον, οι τεράστιες δυνατότητες της Google στον τομέα της διαφήμισης και προώθησης προϊόντων αναμένεται να «προξενήσει» πρόσθετο ενδιαφέρον μελλοντικών καταναλωτών.
Φυσικά, αξίζει να σημειωθεί ότι τα παραπάνω στοιχεία αφορούν παραδόσεις συσκευών από τους κατασκευαστές στα σημεία πώλησης. Σε καμία περίπτωση δεν αφορούν τις πραγματικές πωλήσεις προς τους καταναλωτές.