Η εταιρεία γαλλικών σιδηροδρόμων ( SNCF) επιβεβαίωσε ότι ο εκτροχιασμός του τρένου την Παρασκευή κοντά στο Παρίσι προκλήθηκε από την αποκόλληση μεταλλικού τμήματος που συνέδεε δύο σιδηροτροχιές.
Οι πρώτες έρευνες που έγιναν στον τόπο του δυστυχήματος στον σιδηροδρομικό σταθμό του Μπρετινί-σιρ-Ορζ επιβεβαιώνουν την αρχική υπόθεση σύμφωνα με την οποία ο εκτροχιασμός οφείλεται στην αποκόλληση αυτού του μεταλλικού αμφιδέτη, ανέφερε, σε συνέντευξη Τύπου, ο πρόεδρος της εταιρείας Γκιγιόμ Πεπί.
Παρουσίασε μάλιστα φωτογραφικό υλικό από την έρευνα που δείχνει τον μεταλλικό σύνδεσμο ο οποίος αποσπάσθηκε από τις γραμμές να είναι σφηνωμένος στη διακλάδωση των σιδηροτροχιών εμποδίζοντας τη διέλευση των τροχών.
Η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την επιθεώρηση των μεταλλικών αμφιδετών του ίδιου τύπου σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας, ενώ παραμένει αναπάντητο πώς ο αμφιδέτης, ο οποίος συγκρατείται στη θέση του με τέσσερα μπουλόνια, αποκολλήθηκε. Η συγκεκριμένη διακλάδωση είχε ελεγχθεί στις 4 Ιουλίου.
Ο πρόεδρος της SNCF ανακοίνωσε ότι τα βαγόνια θα απομακρυνθούν από τον σταθμό εντός της ημέρας, αλλά, «καθώς υπάρχουν 600 μέτρα σιδηροδρομικής γραμμής που πρέπει να αποκατασταθούν», οι εργασίες θα διαρκέσουν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Σημειώνεται ότι έξι άνθρωποι σκοτώθηκαν από τον εκτροχιασμό του τρένου και 14 εξακολουθούν να νοσηλεύονται, δύο εκ των οποίων σε σοβαρή κατάσταση, σύμφωνα με τις γαλλικές αρχές.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Γαλλ. Πρακτορείο