Σε εξέλιξη η συνεδρίαση της ΟΛΜΕ

Αποφασίζουν για τις κινητοποιήσεις στις πανελλαδικές
Παρασκευή, 10 Μαΐου 2013 13:33
UPD:13:50

Συνεδριάζει το διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΜΕ για το θέμα των κινητοποιήσεων στη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων που κρατά σε αγωνία τους υποψήφιους για εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας.

Μετά από αντεγκλήσεις μεταξύ των παρατάξεων η χθεσινή πολύωρη συνεδρίαση διεκόπη προκειμένου να συνεχιστεί σήμερα.

YOUTUBE/NAFTEMPORIKIGR

Πάντως, ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Νίκος Παπαχρήστος, δήλωσε χθες ότι  το δ.σ. της Ομοσπονδίας βρέθηκε πολύ κοντά στο να καταλήξει σε πρόταση για 24ωρη απεργία την Παρασκευή 17/5 (ημέρα έναρξης των Πανελληνίων) και πενθήμερη επαναλαμβανόμενη από 20/5, με προοπτικές κλιμάκωσης.

Ακόμη, ωστόσο, κι αν οι συνδικαλιστές καταλήξουν σε πρόταση για απεργιακές κινητοποιήσεις μέσα στις εξετάσεις, αυτό θα πρέπει να εγκριθεί από τις κατά τόπους ενώσεις των καθηγητών και τη γενική συνέλευση των προέδρων τους στις 15 Μαΐου.

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σήμερα οι αποφάσεις της ΟΛΜΕ

Σήμερα αναμένεται να ληφθεί η τελική απόφαση της ΟΛΜΕ για τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών κατά την περίοδο των Πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς σε θρίλερ εξελίχθηκε η χθεσινή μαραθώνια συνεδρίαση του Δ.Σ. που διεκόπη αιφνιδίως, χωρίς να εκδώσει οριστική απόφαση, για να συνεχιστεί σήμερα στις 12 το μεσημέρι.

Στο σκηνικό αναταραχής που έχει δημιουργηθεί έρχονται να προστεθούν και οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί, καθώς το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας τους (ΟΙΕΛΕ), έχει ήδη εκδηλώσει την προθέσή τους για απεργιακές κινητοποιήσεις.

Σε κάθε περίπτωση, το υπουργείο Παιδείας έχει ξεκαθαρίσει πως η ομαλή διεξαγωγή των Πανελλαδικών είναι αδιαπραγμάτευτη, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο πολιτικής επιστράτευσης.

Στήριξη ΣΥΡΙΖΑ στους εκπαιδευτικούς

Πλήρη στήριξη στις διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών παρέχει ο ΣΥΡΙΖΑ και υποστηρίζει πως η κυβέρνηση είναι αυτή που «εκβιάζει την εκπαιδευτική κοινότητα και την ελληνική κοινωνία ενόψει των πανελλαδικών εξετάσεων, εκείνη που επιλέγει να χρησιμοποιήσει τους μαθητές και τις οικογένειές τους ως ομήρους για τα μνημονιακά της σχέδια».

Όπως αναφέρει, «σε ένα ακόμα ρεσιτάλ εκβιασμού και υποκρισίας, η κυβέρνηση κρατά σε ομηρεία την εκπαιδευτική κοινότητα και την ελληνική κοινωνία, με στόχο την εφαρμογή των μνημονιακών δεσμεύσεων διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης».

Σύμφωνα με την Κουμουνδούρου, αυτό που διακυβεύεται δεν είναι οι δύο πρόσθετες ώρες διδασκαλίας των εκπαιδευτικών, «όπως υποκριτικά ισχυρίζεται η κυβέρνηση, αλλά η πλήρης διάλυση των δημόσιων σχολείων».

Η αξιωματική αντιπολίτευση παρατηρεί πως «οι τραγικές ελλείψεις τους σε υλικοτεχνικές υποδομές και σε ανθρώπινο δυναμικό, οι μεσαιωνικές συνθήκες εργασίας, οι υποχρεωτικές μετακινήσεις και οι σχεδιαζόμενες απολύσεις πάνω από 10.000 εκπαιδευτικών, συνιστούν το μνημονιακό καμβά της πλήρους υποβάθμισης της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης στα δημόσια σχολεία».

Ο ΣΥΡΙΖΑ επιμένει ότι τα αιτήματα των εκπαιδευτικών δεν είναι συντεχνιακά, αλλά «αφορούν στην υπεράσπιση του δημόσιου αγαθού της εκπαίδευσης και ως τέτοια πρέπει να βρουν τη στήριξη της πλειοψηφίας της ελληνικής κοινωνίας».

«Στηρίζουμε τα αιτήματα και τον αγώνα της εκπαιδευτικής κοινότητας για την υπεράσπιση της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση του κόμματος.

Τέλος, καλείται η κυβέρνηση «έστω και τώρα να δεσμευτεί ότι δεν θα προχωρήσει σε καμία απόλυση εκπαιδευτικού και σε κανένα κλείσιμο εκπαιδευτικής μονάδας, να προχωρήσει στην απόσυρση όλων των μέτρων και σε διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα μετά τις εξετάσεις».

Χρυσή Αυγή: «Όχι» στην ομηρεία χιλιάδων μαθητών

«Τουλάχιστον άθλια» χαρακτήρισε η Χρυσή Αυγή την απόφαση της κυβέρνησης να επιβάλει νέες ρυθμίσεις την περίοδο των πανελλαδικών εξετάσεων.

Παράλληλα, καταδίκασε απερίφραστα όποιον παίζει πολιτικά παιχνίδια στις πλάτες χιλιάδων νέων παιδιών, που το μέλλον τους κρίνεται αυτές τις ημέρες.

«Λέμε "όχι" στην ομηρεία χιλιάδων ελλήνων μαθητών», ανέφερε στη σχετική ανακοίνωση της.

Σχολιάστε το άρθρο

Απομένουν 3000 χαρακτήρες αποστολή
Τα πιο πρόσφατα σχόλια
DKK[85.75.1xx.xxx]
11/05/2013 19:39

Σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
συνεδριαζει η ΟΛΜΕ

περισσότερα
dunder mifflin[188.4.1xx.xxx]
11/05/2013 15:04

@Aggelos 10/05/2013 11:02
@Πατέρας υποψηφίου Πανελλαδικών 10/05/2013 13:21

Αυτα ειναι τα σχολια που θα πρεπε να κανουμε ολοι μας. ΑΥΤΑ

Παρολα αυτα πολλοι πεφτουν στο τρυπακι των επι δεκαετιων διεφθαρμενων κυβερνησεων.

Πρεπει ΟΛΟΙ να απαιτησουμε ενα καλυτερο κρατος για μας σε ολους τους τομεις.

Και ενας απτους σημαντικοτερους τομεις ειναι της παιδειας.Και σιγουρα κ εκει υπαρχουν ανθρωποι που κανουν λαθος τη δουλεια τους , αλλα εμεις πρεπει να ζηταμε ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ σαν λαος κ οχι λιγοτερα.Και οσο απαιτουμε η κοινωνια να γινεται καλυτερη κ δεν διχαζουμε απλα(οπως κανει η κυβερνηση) τοτε θα γινει κιολας.

περισσότερα
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
10/05/2013 17:23

Νομίζω σου έχει ήδη απαντήσει ο GG Λεωνίδα, καθώς και εγώ, αρκετά αναλυτικά, αλλά μάλλον δεν το πρόσεξες. Οι μέσοι όροι δεν λένε τίποτα αν δεν λάβεις υπόψη πολλές άλλες παραμέτρους, γεωγραφικές, ηλικιακές κλπ κλπ κλπ. Και αν ακόμα συγκρίνουμε το ίδιο πράγμα και δεν μου αναφέρεις αριθμό μαθητών στην αίθουσα. Προφανώς για το μέσο μισθό του δασκάλου σε σύγκριση με τη Γαλλία κάνει σοβαρό λάθος η πηγή σου, αλλά πάντως αναφέρεσαι στο 2010, οπότε προφανώς σήμερα δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα. Και αν ακόμα οι μισθοί ήταν ίδιοι (που επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω σοβαρά για τις πηγές σου), σήμερα έχουν διαφορά 40%. Έχω ξαναδεί παρόμοια στατιστικά και στο τέλος κατέληξα στο απλό συμπέρασμα ότι κάποιος έκανε τις συγκρίσεις από την μια με καθαρούς μισθούς και από την άλλη με εργοδοτικές εισφορές, η ξέχναγε κάποιο νουμεράκι άλλων αποδοχών στη διαδρομή. Είναι παρόμοιο με το μαγικό νούμερο των ΔΥ που ήταν 1,5 εκατομμύριο για όλα τα ΜΜΕ. Όταν όμως μετρήθηκαν όλοι ανεξαιρέτως, μόνιμοι, μη μόνιμοι, ιδιωτικού δικαίου στρατιωτικοί, κλπ κλπ κλπ, ω του θαύματος έπεσαν στους μισούς (κάτι που το ήξεραν βέβαια) και ω του θαύματος κάτω από το μέσο όρο των ευρωπαϊκών χωρών και των χωρών του OECD (ακόμα και αν δεν αφαιρέσεις όλους τους ένστολους, που έχωσαν στην απογραφή ετσιθελικά (greek statistics γαρ) για να γίνει μπούγιο, αν και οι άλλες χώρες δεν τους βάζουν στα ίδια στατιστικά. Και ω του θαύματος, ξαφνικά το νούμερο της απογραφής ξεχάστηκε.

Στο ρητορικό ερώτημα σου, η απάντηση είναι απλή: ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ?? Αλλά αν θέλεις να το αναπτύξω περισσότερο, έχω ήδη απαντήσει. Παίρνεις ό’τι πληρώνεις. Και για του λόγου το αληθές, μπορείς πέρα από τον αριθμό των δασκάλων ανά μαθητή που τόσο σε απασχόλησε, να δεις και το μέσο όρο του ΑΕΠ που πηγαίνει στην παιδεία σε άλλες χώρες. Και θα λάβεις μια απάντηση και για τον αριθμό των «νομπελίστων» που τόσο σε απασχολεί. Όπως και την απλή απάντηση αν πληρώνεις ΕΣΥ περισσότερα για την παιδεία από ότι σε άλλες χώρες. Πάντως εγώ δεν κάνω τον τιμητή των δασκάλων και των καθηγητών, γιατί απλά δεν είμαι. Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας και κάνουμε τέτοιου είδους ρητορικές ερωτήσεις που δεν λένε απολύτως τίποτα και πετάγονται για εντυπωσιασμό, το θέμα σου είναι το πόσο πληρώνεις, έτσι δεν είναι? Και θα ήθελες να πληρώνεις λιγότερα! Λυπάμαι που σε ενημερώνω αλλά κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί. Αφενός θα διαλύσουν έτι περαιτέρω την παιδεία και αφετέρου θα συνεχίσεις να πληρώνεις τα ίδια και περισσότερα σε φόρους, που δεν θα πηγαίνουν όμως ούτε καιν σε αυτούς τους δασκάλους των 600-800 ευρώ που τόσο σκωπτικά αντιμετωπίζεις. Θα πηγαίνουν στον λογαριασμό αποπληρωμής χρέους και στις τσέπες των τοκογλύφων φίλων μας. Εσαεί. Και αν έχεις ή θα αποκτήσεις κάποιο παιδί, θα αναγκαστείς να πληρώνεις ακόμα παραπάνω μπας και μάθει τίποτα σε ένα ιδιωτικό σχολείο. Αυτά, με τα greek statistics που τα επικαλούμαστε πάντα όπου μας βολεύει και όπως μας βολεύει.

περισσότερα
διαβάστε όλα τα σχόλια (93)

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή