Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Συνεδριάζει το διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΜΕ για το θέμα των κινητοποιήσεων στη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων που κρατά σε αγωνία τους υποψήφιους για εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας.
Σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ συνεδριαζει η ΟΛΜΕ
@Aggelos 10/05/2013 11:02@Πατέρας υποψηφίου Πανελλαδικών 10/05/2013 13:21Αυτα ειναι τα σχολια που θα πρεπε να κανουμε ολοι μας. ΑΥΤΑΠαρολα αυτα πολλοι πεφτουν στο τρυπακι των επι δεκαετιων διεφθαρμενων κυβερνησεων.Πρεπει ΟΛΟΙ να απαιτησουμε ενα καλυτερο κρατος για μας σε ολους τους τομεις.Και ενας απτους σημαντικοτερους τομεις ειναι της παιδειας.Και σιγουρα κ εκει υπαρχουν ανθρωποι που κανουν λαθος τη δουλεια τους , αλλα εμεις πρεπει να ζηταμε ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ σαν λαος κ οχι λιγοτερα.Και οσο απαιτουμε η κοινωνια να γινεται καλυτερη κ δεν διχαζουμε απλα(οπως κανει η κυβερνηση) τοτε θα γινει κιολας.
Νομίζω σου έχει ήδη απαντήσει ο GG Λεωνίδα, καθώς και εγώ, αρκετά αναλυτικά, αλλά μάλλον δεν το πρόσεξες. Οι μέσοι όροι δεν λένε τίποτα αν δεν λάβεις υπόψη πολλές άλλες παραμέτρους, γεωγραφικές, ηλικιακές κλπ κλπ κλπ. Και αν ακόμα συγκρίνουμε το ίδιο πράγμα και δεν μου αναφέρεις αριθμό μαθητών στην αίθουσα. Προφανώς για το μέσο μισθό του δασκάλου σε σύγκριση με τη Γαλλία κάνει σοβαρό λάθος η πηγή σου, αλλά πάντως αναφέρεσαι στο 2010, οπότε προφανώς σήμερα δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα. Και αν ακόμα οι μισθοί ήταν ίδιοι (που επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω σοβαρά για τις πηγές σου), σήμερα έχουν διαφορά 40%. Έχω ξαναδεί παρόμοια στατιστικά και στο τέλος κατέληξα στο απλό συμπέρασμα ότι κάποιος έκανε τις συγκρίσεις από την μια με καθαρούς μισθούς και από την άλλη με εργοδοτικές εισφορές, η ξέχναγε κάποιο νουμεράκι άλλων αποδοχών στη διαδρομή. Είναι παρόμοιο με το μαγικό νούμερο των ΔΥ που ήταν 1,5 εκατομμύριο για όλα τα ΜΜΕ. Όταν όμως μετρήθηκαν όλοι ανεξαιρέτως, μόνιμοι, μη μόνιμοι, ιδιωτικού δικαίου στρατιωτικοί, κλπ κλπ κλπ, ω του θαύματος έπεσαν στους μισούς (κάτι που το ήξεραν βέβαια) και ω του θαύματος κάτω από το μέσο όρο των ευρωπαϊκών χωρών και των χωρών του OECD (ακόμα και αν δεν αφαιρέσεις όλους τους ένστολους, που έχωσαν στην απογραφή ετσιθελικά (greek statistics γαρ) για να γίνει μπούγιο, αν και οι άλλες χώρες δεν τους βάζουν στα ίδια στατιστικά. Και ω του θαύματος, ξαφνικά το νούμερο της απογραφής ξεχάστηκε.Στο ρητορικό ερώτημα σου, η απάντηση είναι απλή: ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ?? Αλλά αν θέλεις να το αναπτύξω περισσότερο, έχω ήδη απαντήσει. Παίρνεις ό’τι πληρώνεις. Και για του λόγου το αληθές, μπορείς πέρα από τον αριθμό των δασκάλων ανά μαθητή που τόσο σε απασχόλησε, να δεις και το μέσο όρο του ΑΕΠ που πηγαίνει στην παιδεία σε άλλες χώρες. Και θα λάβεις μια απάντηση και για τον αριθμό των «νομπελίστων» που τόσο σε απασχολεί. Όπως και την απλή απάντηση αν πληρώνεις ΕΣΥ περισσότερα για την παιδεία από ότι σε άλλες χώρες. Πάντως εγώ δεν κάνω τον τιμητή των δασκάλων και των καθηγητών, γιατί απλά δεν είμαι. Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας και κάνουμε τέτοιου είδους ρητορικές ερωτήσεις που δεν λένε απολύτως τίποτα και πετάγονται για εντυπωσιασμό, το θέμα σου είναι το πόσο πληρώνεις, έτσι δεν είναι? Και θα ήθελες να πληρώνεις λιγότερα! Λυπάμαι που σε ενημερώνω αλλά κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί. Αφενός θα διαλύσουν έτι περαιτέρω την παιδεία και αφετέρου θα συνεχίσεις να πληρώνεις τα ίδια και περισσότερα σε φόρους, που δεν θα πηγαίνουν όμως ούτε καιν σε αυτούς τους δασκάλους των 600-800 ευρώ που τόσο σκωπτικά αντιμετωπίζεις. Θα πηγαίνουν στον λογαριασμό αποπληρωμής χρέους και στις τσέπες των τοκογλύφων φίλων μας. Εσαεί. Και αν έχεις ή θα αποκτήσεις κάποιο παιδί, θα αναγκαστείς να πληρώνεις ακόμα παραπάνω μπας και μάθει τίποτα σε ένα ιδιωτικό σχολείο. Αυτά, με τα greek statistics που τα επικαλούμαστε πάντα όπου μας βολεύει και όπως μας βολεύει.
AggelosΒρήκα μερικά στοιχεία από άλλες χώρες και δείχνουν για παράδειγμα την Αγγλία με 20 μαθητές ανά δάσκαλο και το αντίστοιχο νούμερο για τις χώρες του OECD σαν σύνολο είναι 16.Να επαναλάβω ότι αν η Ελλάδα είχε περισσοτερους Νομπελίστες ανά κάτοικο από την Αγγλία εγώ δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα να διατηρήσω το υπάρχων σύστημα ως έχει χωρίς καμιά αλλαγή.ψάχνοντας τα παραπάνω νούμερα βρήκα επίσης ότι ο μέσος μισθός Ελληνα δάσκαλου ήταν ίσος με τον μέσο μισθό Γάλλου δάσκαλου το 2010.Φυσικά όλοι γνωρίζουμε ότι δεν κάνουμε μαζική παραγωγή από Νομπελίστες οπότε ίσως κάτι δεν πάει καλά με το υπάρχων σύστημα.
Και βέβαια μέσα σε όσα ανέφερα Λεωνίδα, λησμόνησα και μια άλλη παράμετρο. Ακόμα και στα δημοτικά, δεν νομίζω ότι πλέον μπαίνει μόνο ένας δάσκαλος ανά ταξημ, έτσι δεν είναι??
Αγαπητέ ΛεωνίδαΔέχομαι τα επίσημα στοιχεία εφόσον τα έψαξες. Άλλωστε δεν είμαι δάσκαλος και δεν τα γνωρίζω. Οι μέσοι όροι όμως (αν όπως υποθέτω αναφέρεσαι απλά σε αριθμό μαθητών δια αριθμό δασκάλων), πολύ συχνά δεν λένε απολύτως τίποτα αν δεν τους ερμηνεύσεις σωστά. Και κυρίως αν δεν τους συγκρίνεις, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να τους συγκρίνεις με άλλες χώρες. Κάτι που δεν είδα παρά τους τον γενικό αφορισμό σου. Από τα νούμερα που αναφέρεις, εγώ το μοναδικό συμπέρασμα που μπορώ να βγάλω είναι ότι στα ιδιωτικά σχολεία της Ελλάδα (που ως ιδιωτικά λειτουργούν για το κέρδος φαντάζομαι) η αναλογία είναι απλώς (9.7-9.2)/9.2 = 5.4% υψηλότερη, κάτι που δεν είναι δα και τρομερή διαφορά ώστε να μας οδηγήσει στο συμπέρασμα της διασπάθισης δημοσίου χρήματος σε δασκάλους. Αν μου έλεγες ότι τα αντίστοιχα νούμερα σε άλλες χώρες (της Ευρώπης) είναι πχ 20, τότε θα έβγαζα ένα σχετικό συμπέρασμα. Αν και συμπέρασμα μπορώ έτσι και αλλιώς να βγάλω από το ποσοστό του ΑΕΠ που εδώ και δεκαετίες ξοδεύει το ελληνικό κράτος στην εκπαίδευση που είναι από τα χαμηλότερα, αλλά ας το αφήσουμε αυτό το θέμα, γιατί σκοπός μας δεν είναι να βελτιώσουμε τα πράγματα σε τίποτα, αλλά να μειώσουμε δαπάνες ώστε τα χρήματα να πάνε στον εδικό λογαριασμό τω δανειστών. Στη υγεία, στην παιδεία, παντού. Τώρα, εγώ που δεν έχω στοιχεία στα χέρια μου, απλώς καταλαβαίνω τα εξής από απλή μαθηματική θεώρηση: αν θέλαμε να έχουμε τάξεις με ακριβώς 30 παιδιά πχ και υποθέσουμε ότι όλα τα σχολεία λειτουργούν ακριβώς τις ίδιες ώρες, τις πρωινές, και μπορούσαμε να κάνουμε αυτή την κατανομή των 25 (ανά σχολείο και κάθε τάξη από τις 6) παντού ανά την Ελλάδα (χωρίς να φέρνουμε τα παιδιά από το Νευροκόπι στην Θεσσαλονίκη φυσικά), αν υπήρχε δηλαδή μια τόσο κανονική γεωγραφική και ηλικιακή κατανομή, καθώς και ταυτόχρονη λειτουργία των σχολείων (όχι απογευματινά κλπ, αν υπάρχουν) τότε ναι, πολύ σωστά θα θέλαμε ακριβώς Δασκάλους = (αριθμός μαθητών) δια 30. Άντε κάντο δια 25, θέλουμε και κανένα αναπληρωτή φαντάζομαι. Αφού όμως στα ιδιωτικά σχολεία, όπου για το κέρδος δουλεύουν οι άνθρωποι, και φαντάζομαι υπάρχουν μόνο σε μεγάλα αστικά κέντρα στην συντριπτική πλειοψηφία τους και όχι στα χωριά, η αναλογία είναι μόλις 5% υψηλότερη από τα δημόσια, τότε μήπως το ανωτέρω «μοντέλο» μου πάσχει? Εκτός αν δεν δουλεύουν για το κέρδος. Ναι, γιατί απλά δεν έχω όλα τα στοιχεία που ανέφερα παραπάνω, ηλικιακή και γεωγραφική κατανομή, απαιτούμενο αριθμό αναπληρωτών, ωράρια κλπ κλπ. Συνεπώς μέχρις στιγμής, κανένα συμπέρασμα δεν βγάζω για το αν οι δάσκαλοι είναι πολλοί από τα στοιχεία που παρέθεσες. Για το εκπαιδευτικό σύστημα πάντως το γνωρίζω ήδη ότι είναι κακό, αλλά αφού ξοδεύουμε τα μισά από τις προηγμένες χώρες, τι ακριβώς θα περιμέναμε???
@Πανος 10/05/2013 10:45"9-10 ωρες ημερησίως (οχι 8!!!), χωρίς φυσικα υπερωρίες και με €1,853 (στο χερι καθε μηνα). Και φυσικά στις 6και 7 το απόγευμα που επιστρέφω μετά το 9-10ωρο, αν και εκπαιδευτικής επιστήμης δεν μπορώ να κάνω ....ιδιαίτερα!!"Δεν καταννοώ τη γκρίνα σου; Πέρα από τις ανακρίβιες για μισθό 1853Ευρώ (γύρω στα μισά είναι το σωστό, σε άλλους πιο κάτω σε άλλους πιο πάνω) έχω μία απορία: Αφού είσαι εκπαιδευτικής ειδικότητας και είναι τόσο καλή δουλειά αυτή του καθηγητή γιατί δεν την διεκδίκησες ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ στον ΑΣΕΠ;Κάποιοι άλλοι πάντως την κέρδισαν ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ και αν είναι τόσο καλή δουλειά όσο νομίζεις, την πήραν ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ. Τέλος κάθε συζήτησης.
Ο καθένας και μάλιστα άσχετος με τον χώρο της παιδείας γράφει οτι θέλει. Οι καθηγητές φταίνε που πέρυσι οι μαθητές δεν είχαν βιβλία; Οι καθηγητές φταίνε που οι περισσότερες κτιριακές εγκαταστάσεις ειναι για κατεδάφιση; Οι καθηγητές φταίνε που τον έναν τον στέλνουν ή θα το στέλνουν υποχρεωτικά τον έναν στην Καστοριά και τον άλλων στην Κρήτη και διαλύονται οικογένειες και πάιρνει ο καθένας στο ζευγάρι 700 ευρώ; Οι καθηγητές φταίνε που σε κάθε τμήμα έχουμε 25 και 30 παιδιά και άμα κλείσουν και μερικά σχολεία θα γίνουν 35 τα παιδιά σε κάθε τμήμα. Οι καθηγητές φταίνε που εκτός απο παιδαγωγοί γίνονται και γραμματείς και ψυχολόγοι και μάστορες και κηπουροί και ότι άλλο θές γιατί εκτός απο μαθητές έχουν να κάνουν και με παιδιά απο προβληματικά σπίτια, νηστικά, με άνεργους γονείς. Ο δάσκαλος στο σχολείο γίνεται ο απόδεκτης όλων των προβλημάτων που βασανίζουν τα παιδιά.Ο καθηγητής θα φταίει που θα είναι διελυμένος απο την κούραση επειδή απο τον νέο χρόνο θα πρέπει να κάνει εκτος απο το μάθημα να κάνει και μερικά ταξιδάκια με δικά του έξοδα για να καλύψει το ωράριο του. Για να μας πούνε όλοι αυτοί μου φωνάζουν κατά των καθηγητών αν τους έδιναν όχι 700 ευρώ αλλά 1000 ευρώ και τα 500 τα έδιναν για βενζίνες φθορες με συνεχή κίνδυνο της ζωής τους θα το δέχονταν; ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ Ή ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ. Ας κάνουν τα τμήματα των σχολείων μέχρι 8 παιδιά, όπως στα φροντιστήρια, ας κάνουν 6 και 7 ώρες τα βασικά μαθήματα των κατευθύνσεων, όπως στα φροντιστήρια, ας ασχολούνται οι καθηγητές και οι δάσκαλοι μόνο με το εκπαιδευτικό τους έργο και με τίποτα άλλο, όπως στα φροντιστήρια, ας έχουν το δικαίωμα οι δάσκαλοι και οι καθηγητές να δημιουργούν ομοιογενή τμήματα μαθητών όπως στα φροντιστήρια, ας κάνουν 6 ώρες ξένοι γλώσσα την εβδομάδα όπως στα φροντιστήρια και άμα γίνουν όλα αυτά ούτε φροντιστήρια θα υπάρχουν (ξένων γλώσσων ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) ούτε διορισμένη καθηγητές να κάνουν ιδιαίτερα θα υπάρχουν ούτε τίποτα. Τότε οι καθηγητές ας δουλεύουν 35 ώρες την εβδομάδα και οι λουφαδόροι ν' απολυθουν άμεσα. Όσο για το οικονομικό κόστος; Άμα η κάθε οικογένεια που έχει παιδιά δίνει 50 ευρώ το μήνα(ποσο πολύ μικρότερο απο το συνολικό κόστος των φροντιστηρίων που πληρώνουμε),΄αλλωστε για το μέλλον των παιδιών μας είναι να δείτε για πότε αποκτάμε παιδεία άλλου επιπέδου
Στην Ελλάδα το ποσοστό εκπαιδευτικών ανά μαθητή είναι υψηλότερο σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, αλλά αυτό έχει να κάνει: α)με την πλήρη έλλειψη προσωπικού γραμματειακής υποστήριξης και βοηθητικού προσωπικού. Σε όλες τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ υπάρχουν και αν προστεθούν και αυτοί, τότε θα δείτε ότι η αναλογία προσωπικού ανά μαθητή είναι ακριβώς ίδια.β) με την Ελληνική Γεωγραφία, αφού 30-35 τα εκατό των σχολικών μονάδων βρίσκονται σε απομακρυσμένες νησιώτικες και ορεινές περιοχές. Η διάρκεια του σχολικού έτους και οι ώρες διδακτικής εργασίας βρίσκονται στον μέσο όρο της ΕΕ, όλα τα υπόλοιπα είναι greek statistics.. Ο ΟΟΣΑ προφανώς ζήτησε κάποια στατιστικά και του στάλθηκαν μαγειρεμένα.. Ο μέσος εκπαιδευτικός δέχτηκε μείωση 40% του εισοδήματος του αδιαμαρτύρητα, χιλιάδες μόνιμοι εκπαιδευτικοί με λίγα χρόνια προϋπηρεσίας άρα και χαμηλόμισθοι βρίσκονται εγκλωβισμένοι μακριά από το σπίτι τους αφού οι πιθανότητες μετάθεσης είναι ελάχιστες.. Παρόλα αυτά η φετινή χρονιά κύλησε ήρεμα και δεν υπήρχε τίποτα στον ορίζοντα μέχρι που το υπουργείο αποφάσισε να νομοθετήσει μέσα στο Πάσχα ελάχιστες μόνο μέρες πριν τις Πανελλήνιες..Ποιος παίζει παιχνίδια;Δυστυχώς η κατάρρευση της Δημόσιας Παιδείας μέσα στα επόμενα χρόνια θα είναι γεγονός.. Είναι απλή αριθμητική.. και οι Έλληνες εκτιμούμε κάτι μόνο όταν το χάνουμε..
Ειλικρινά λυπάμαι για ένα και μόνο πράγμα.." Για αυτούς που εσκεμμένα γράφουν κατά των καθηγητών και των απεργιών και βέβαια για αυτούς που ακόμα και τώρα σκέφτονται την πάρτη τους... "Ειλικρινά, ζω και αναπνέω με την ελπίδα να δω αυτό τον λαό ενωμένο για να καθαρίσει αυτή την σαπίλα που υποτίθεται μας κυβερνά....
Τους βουλευτες να μην μειωσετε ουτε τον αριθμο ουτε τις αποδοχες , πως μπορει ο αλλος να ζησει με 580 ευρω και ο βουλευτης με 8.000 ευρω να τα βγαζει δυσκολα ;Ο χορτατος μπορει ποτε να σκεφτει τον νηστικο;Απο εκει ξεκιναει το κακο απο την σφηκοφωλια που λεγεται βουλη
Δεν είναι η οικονομική κρίση που με τρομάζει, δεν είναι η ανεργία που πλήττει τις παραγωγικές ηλικίες, ούτε η εγκληματικότητα ...Όλα είναι δυνατόν να διορθωθούν μόνο εάν όλοι απαιτήσουμε την αναβάθμιση της Παιδείας, ώστε οι νέες γενιές να μορφωθούν με πρότυπο τις ηθικές αξίες, σωστή πνευματική καλλιέργεια, αλληλεγγύη για τους άλλους μας και πάνω απ' όλα πραγματική αγάπη για την Πατρίδα.Οι Εκπαιδευτικοί είναι εκείνοι που θα διδάξουν τις νέες γενιές, θα εμφυσήσουν στους νέους τα σωστά πνευματικά ιδεώδη και θα δημιουργήσουν μορφωμένους ανθρώπους, ικανούς να υλοποιήσουν τις μεγάλες αλλαγές που έχει ανάγκη ο τόπος μας.Γι' αυτό δηλώνω την υποστήριξή μου στους Καθηγητές και στον δίκαιο αγώνα που κάνουν, έστω κι αν οι υποψήφιοι μαθητές των Πανελλαδικών ταλαιπωρηθούν για λίγες μέρες ακόμη. Παιδιά, υπομονή. Μην παρασύρεστε από τη διχαστική προπαγάνδα και συμπαρασταθείτε στους Καθηγητές σας. Αντισταθείτε στην ισοπέδωση και απαξίωση του λειτουργήματος του Εκπαιδευτικού. Αυτό που περισσότερο φοβούνται και απεύχονται οι κρατούντες είναι η δημιουργία μορφωμένων και ικανών ανθρώπων. Αποδείξτε τους πόσο δίκιο έχουν να σας φοβούνται ...
Έριξα μια ματιά στα επίσημα στοιχεία για τα σχολεία μας, με αριθμούς για μαθητές και δασκάλους.Στα δημόσια σχολεία έχουμε αναλογία 9,2 μαθητών ανά δάσκαλο και στα ιδιωτικά 9,7.Φυσικά αυτοί οι μέσοι όροι κρύβουν το γεγονός ότι στα αστικά κέντρα τα νούμερα πλησιάζουν τους 30 μαθητές ανά δάσκαλο με την υπόλοιπη Ελλάδα να έχει τραγικά μικρότερα νούμερα από τον μέσο όρο.Υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τέτοιους μέσους όρους? Πόσο περισσότερο πληρώνουμε από ένα Βορειοευρωπαιο για εκπαίδευση? Πόσο καλύτεροι είμαστε από αυτούς? Παίρνουμε περισσότερα βραβεία Νόμπελ ανά κάτοικο από άλλες χώρες? Αναρωτιέμαι ... και αν όντως είμαστε καλύτεροι από όλους τους άλλους τότε χαλάλι στους δασκάλους και το σύστημα μας.
Εγώ λέω να απαιτήσουμε όλοι από την κυβέρνηση να αναβαθμίσει την εκπαίδευση στη χώρα. Να καταργηθούν τα φροντιστήρια. Γιατί να αναγκάζονται οι μαθητές να κάνουν φροντιστήρια;Και κάτι τελευταίο, αν νομίζουν κάποιοι ότι τα δικαιώματά τους καταπατούντε να πάνε στα δικαστήρια και μέχρι τότε να κάνουν σωστά την δουλειά τους.
Το προβλημα τωρα ειναι οι καθηγητες.Αυριο θα ειναι καποιοι αλλοι.Στην πραγματικοτητα το προβλημα ειμαστε ολοι μας.Εμεις φταιμε για οτι μας συμβαινει.Απλα ειμαστε αχρηστοι και πρεπει να το παραδεχθουμε.Παιρνουμε οτι μας αξιζει.
Εαν πραγματικά ενδιαφέρονταν για τα παιδιά,θα μπορούσαν να βγούν και να πούνε πως εμεις διασφαλίζουμε την ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων ,ως υπέυθυνοι λειτουργοί και παιδαγωγοί μη παίζοντας με τα παιδια μας,ζητούμε διαλογο μέσα στο καλοκαίρι για επίλυση των θεμάτων μας και σε περίπτωση μη προσέγγισης τα σχολεία ΔΕΝ θα ανοίξουν !!!! Ετσι και η κοινωνία θα στήριζε την προσπάθεια και δεν θα είχαν την εικόνα του εκβιαστή. Με απεργία αυτή απλά νερό στο μύλο του μνημονίου ρίχνουν και στρεφουν την κοινωνία εναντίον τους.Για σκεφθείτε λίγο.....!!!
..."τη σχολική χρονιά 2012-2013 5.500 εκπαιδευτικοί διδάσκουν λιγότερο από 12 ώρες την εβδομάδα" - δηλαδή, ούτε τρείς ώρες την ημέρα.No further comments....
@ΠΑΝΟΣ και κάθε άλλον σχολιαστή που συμφωνεί.Μπράβο καλά κάνεις και εχεις ακόμα δουλειά...Και φυσικά θα μπορούσες να κάνεις ιδιαιτερα.Δεν κάνεις όπως και χιλιάδες άλλοι καθηγητές δεν κάνουν γιατί δεν βρίσκουν να κάνουν...Έχεις διανοηθεί ποτέ πόσοι είναι οι εν δυνάμει "φροντιστές";Πόσοι φοιτητές,πόσοι αδιόριστοι καθηγητές,πόσα φροντιστήρια υπάρχουν;Δεν νομίζω οτι πρέπει να συνεχίζεις μια πλασματική εικόνα να διαιωνίζεται εφόσον είσαι και με μεταπτυχιακό.Μιλάς για την χρησιμοποίηση των παιδιών σαν ασπίδα κ.λ.π.Ενα σου λέω:Εχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν θα άλλαζε τίποτα αν αντι το Υπουργείο εκανε την ιδια ακριβώς εξαγγελία στις 10 Ιουνίου αντι για το ΠΆΣΧΑ;Θα πέρναγε αυτό που πάει να περάσει τωρα ΝΑΙ ή ΟΧΙ; Μορφωμένος είσαι μπορείς να καταλάβεις τι λέμε.Κάτι ακόμα.Μιλάς για τα παιδιά που δίνουν εξετάσεις,πιο κάτω πετάς κάτι για ιδιαίτερα.Εχεις σκεφτει το ποιός εχει ορισει τις εξετάσεις;;;Εχεις σκεφτεί πόσα λεφτά δίνουμε ολοι μας (ακόμα και εμείς οι εκπαιδευτικοί) σε φροντιστήρια για τα παιδιά μας;Εχεις καταλάβει ποιος φταίει;Τέλος αναφέρεσαι σε μισθό.Με 23 χρόνια ένας εκπαιδευτικός που εργάζεται ίδιες ώρες με εσένα (αλλά με διαφορετικό τρόπο ΕΚΕΙ είναι η διαφορά και ας μην το καταλαβαίνεις),παίρνει πολυ λιγότερα,δεν έχει κανένα άλλο επίδομα πχ ξένης γλώσσας ή ισολογισμού ή ενα σωρό άλλα,δεν έχει επίδομα γάμου 10% (που και οταν είχε ηταν δραχμικό όχι ποσοστιαίο),ΔΕΝ ΕΧΕΙ 13 και 14ο μισθό (ποτέ δεν τον είχε ολόκληρο) δεν έχει αυτοκίνητο της εταιρείας στην διάθεση του,ουτε του πληρώνει η εταιρεία βενζίνη ή πιστωτική κάρτα και ενα σωρο άλλα.(23 χρόνια με μεταπτυχιακό είναι στέλεχος και η εταιρεία μπορεί να του παρέχει και ακόμα παραπάνω απο αυτά που αναφέρω).Γιαυτό σταματήστε να μυξοκλαίτε και να "ντρέπεστε" (άκου ΑΙΔΩΣ) και κοιτάξτε πώς θα περισώσετε τις θέσεις εργασίας σας και τα δικαιώματά σας.Πίστεψέ με όταν (που απεύχομαι) έρθει εκείνη η ωρα δεν θα βρίσκεις κανένα να σου συμπαρασταθεί,γιατι θα σε έχει μισήσει προ πολλού.
Δηλαδή τα ιδιαίτερα που θα πληρώσουμε για τα παιδιά μας θα πάνε χαμένα και θα αυξηθούν γιατί δεν θα παίρνουν μισθό!!! Αντί να πετάξουμε έξω τους κυβερνώνται νόμιμα που επέτρεψαν αυτές τις καταστάσεις εστιαζόμαστε στο πως θα συντηρήσουμε τα παρόντα και πως δεν θα διδάξουμε τα παιδιά μας !!! .. άλλο που δεν θέλουν οι Ήρωες που μας κυβερνούν μαζί με τα media που θα γιορτάσουν για άλλη μια φορά!!!!
Έχω φίλους και συγγενείς που εργάζονται ως καθηγητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και αυτό που μου λένε όλοι στις κατ΄ιδίαν συζητήσεις μας είναι ότι έχουν βαρεθεί να κάθονται παρ' ότι κάνουν και αρκετές ώρες ιδιαίτερα (με μαύρα εισοδήματα). Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.
Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.