MotoGP: Κορυφή για Σπις και Yamaha

Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012 13:36

A- A A+

Τα μαύρα σύννεφα έκαναν την εμφάνισή τους λίγο πριν το μεσημέρι με αποτέλεσμα από τις 12 (τοπική ώρα) και μετά να ξεσπάσει καταιγίδα. Αυτή η εξέλιξη εξανάγκασε τους περισσότερους αναβάτες να παραμείνουν στα γκαράζ τους.

Ο πιο τολμηρός ωστόσο από όλους ήταν ο Χέκτορ Μπαρμπερά που αποφάσισε μετά το τέλος της βροχής, να βγει στην πίστα, δοκιμάζοντας τα αντίστοιχα ελαστικά. Παράλληλα, ο Ισπανός αναβάτης της Pramac Racing Ducati έφερε στη νέα του GP12 το ενδεικτικό πίσω φως που πλέον είναι υποχρεωτικό από φέτος να έχουν όλες οι μοτοσικλέτες σε περίπτωση οδήγησης στην βροχή. Τα λιμνάζοντα σημεία όμως που υπήρχαν στην πίστα τον οδήγησαν σε μια πτώση στην στροφή 13 χωρίς, ευτυχώς για εκείνον, να τραυματισθεί.

Νωρίτερα της άτυχης στιγμής του Μπαρμπερά, υπήρχε αρκετή δράση και κινητικότητα στην πίστα από το πρωΐ. Οι χρόνοι των αναβατών ήταν καλύτεροι από χθες και τα χρονόμετρα άρχισαν να… παίρνουν φωτιά από τους πρώτους κιόλας γύρους.

Με τους αναβάτες της Honda να απέχουν, οι Yamaha ήταν οι ταχύτερες της ημέρας, κατακτώντας τις τέσσερις πρώτες θέσεις. Τα εύσημα σήμερα ανήκουν στον Μπεν Σπις που στον 19ο γύρο κατάφερε να πετύχει τον καλύτερο χρόνο (2:01.285), επίδοση που αφενός μεν είναι ταχύτερη της χθεσινής του Στόνερ, αφετέρου ήταν 1,6 δευτ. πιο γρήγορη από την δική του χθες.

«Κολλημένος» πίσω από τον Αμερικανό αναβάτη ήταν ο teammate του Χόρχε Λορένθο με μόλις 0,008 δευτ. διαφορά. Και ο Ισπανός με την σειρά του βελτίωσε τον χρόνο του (σε σχέση με χθες) κατά 1,2 δευτ., ξεπερνώντας παράλληλα το χθεσινό 2:01.761 του Στόνερ (έκανε 2:01.293).

Το δίδυμο της Yamaha που σήμερα εμφανίστηκε στην πίστα πολύ πιο δυνατό επιδόθηκε σε νέες ρυθμίσεις που αφορούσαν στα ηλεκτρονικά, το πλαίσιο και τον κινητήρα προκειμένου να βελτιώσει τη γωνία εξόδου στις στροφές.

«Θα πρέπει να βελτιώσουμε την πρόσφυση στην γωνία εισόδου. Η εξέλιξη του κινητήρα είναι καλή και μειώνουμε έτσι τη διαφορά από την Honda. Οι ρυθμίσεις επίσης στο πλαίσιο δουλεύουν αρκετά καλά», δήλωσε ο Χόρχε Λορένθο, ο οποίος αύριο θα δοκιμάσει ένα νέο σασί, στην προσπάθεια της Yamaha να ξαναπάρει τον τίτλο από τη Honda.

Μόλις στον τελευταίο γύρο στην πίστα (18ο) ο Αντρέα Ντοβιντσιόζο με την «δορυφορική» ομάδα της Yamaha κατάφερε να «κλέψει» την τρίτη καλύτερη σημερινή επίδοση από τον Καλ Κρούτσλοου σε μία «εσωτερική» μάχη στην ομάδα της Monster Yamaha Tech 3. Ο Ιταλός αναβάτης αν συνεχίζει να αγωνίζεται τραυματισμένος, βελτίωσε πάρα πολύ τον χρόνο του σε σχέση με χθες.

«Σήμερα ήταν η πρώτη ημέρα που μπόρεσα να τρέξω καλά και σε άνετη θέση. Το να είμαι μόλις δύο δέκατα πίσω από τις εργοστασιακές Yamaha δεν είναι άσχημα. Δοκίμασα νέα στοιχεία στον κινητήρα και μέχρι στιγμής όλα ήταν θετικά», υπογράμμισε μετά το τέλος της ημέρας ο Ντοβιντσιόζο.

Ο teammate του, Καλ Κρούτσλοου ήταν πιο αργός κατά περίπου τρία δέκατα από τον Ντοβιντσιόζο, αλλά και εκείνος με την σειρά του ήταν καλύτερος σήμερα σε σχέση με χθες. Ο Βρετανός δηλώνει ικανοποιημένος με το νέο, μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα της μοτοσικλέτας του αλλά τόνισε ότι χρειάζεται να αλλάξει το οδηγικό του στυλ.

Όπως και χθες έτσι και σήμερα ο Νίκι Χέιντεν ήταν η καλύτερη σημερινή παρουσία της Ducati στην πίστα. Ο Αμερικανός αναβάτης έφερε την GP12 στην πέμπτη θέση και δείχνει ότι αρχίζει σταδιακά να μαθαίνει τη νέα του μοτοσικλέτα, αναρρώνοντας παράλληλα από το χειρουργείο και τον τραυματισμό του. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι μαζί με τον Σπις ήταν οι πιο δραστήριοι μέσα στην πίστα συμπληρώνοντας 39 και 35 γύρους, έκαστος.

Στις τρεις επόμενες θέσεις ακολούθησαν τρεις ακόμα Ducati, του Χέκτορ Μπαρμπερά, του του Βαλεντίνο Ρόσι και του Φράνκο Μπαταίνι, δοκιμαστή της Ιταλικής εταιρείας.

Στις CRT μοτοσικλέτες ο Κόλιν Εντουαρτς εξακολουθεί να είναι ο ταχύτερος όλων, αλλά αρκετά πιο αργός σε σχέση με τους πρωτοπόρους.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

1. Μπεν Σπις Yamaha Factory Racing 2:01.285

2. Χόρχε Λορένθο Yamaha Factory Racing 2:01.293

3. Aντρέα Ντοβιντσιόζο Yamaha Tech 3 2:01.522

4. Καλ Κρούτσλοου Yamaha Tech 3 2:01.695

5. Nίκι Χέιντεν Ducati Team 2:01.748

6. Χέκτορ Μπαρμπερά Pramac Racing Team 2:01.989

7. Βαλεντίνο Ρόσι Ducati Team 2:02.130

8. Φράνκο Μπαταίνι Ducati Team 2:03.566

9. Κόλιν Εντουαρτς Forward Suter-BMW 2:05.816

10. Iβαν Σίλβα Avintia FTR-Kawasaki 2:07.532

11. Γιόνι Χερνάντεθ Avintia FTR-Kawasaki 2:08.213

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις