Κυβέρνηση

    Δευτέρα, 20 Απριλίου 2009
  • 17:30
    ΣΥΝ: H κυβέρνηση δεν θα αντέξει πολύ

    ΣΥΝ: H κυβέρνηση δεν θα αντέξει πολύ

    «Η ΝΔ χρησιμοποιεί τις βρωμιές του δικομματικού σκανδάλου της Siemens για να σκεπάσει τις βρωμιές του σκανδάλου των άγονων γραμμών. ...