Video

Βραδεία ανάκαμψη «βλέπει» ο Ν. Ρουμπινί

Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2009 18:06

H ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας θα αρχίσει από τα τέλη του 2009 ή τις αρχές του 2010, αλλά θα είναι βραδεία και αναιμική, τόνισε ο καθηγητής του Stern Business School της Νέας Υόρκης, Nουριέλ Ρουμπινί, στη δεύτερη ημέρα του 8ου Συνεδρίου Οικονομικών Διευθυντών που διοργανώνει η KPMG, με θέμα «CFOs: Leaders during the Downturn», με χορηγό επικοινωνίας τη «Ναυτεμπορική» και το naftemporiki.gr. Ο καθηγητής δεν απέκλεισε μάλιστα το ενδεχόμενο να υπάρξει νέα επιδείνωση, λόγω και της υπερβολικής και πρόωρης ανόδου των τιμών των εμπορευμάτων και του πετρελαίου.Eπιμέλεια: Αλίνα Σαράντη


NAFTEMPORIKI.GR