Με πολύ νωπές ακόμη τις μνήμες από την ολοκλήρωση του φετινού πρωταθλήματος, η Bridgestone έριξε την… πρώτη βόμβα σχετικά με το επόμενο. Σε σημερινή ανακοίνωσή της, η εταιρεία που αποτελεί τον αποκλειστικό προμηθευτή ελαστικών στη Φόρμουλα 1, δήλωσε ότι θα αποχωρήσει από το άθλημα στο τέλος του 2010, όταν λήγει και το συμβόλαιό της με τη FIA.
Με πολύ νωπές ακόμη τις μνήμες από την ολοκλήρωση του φετινού πρωταθλήματος, η Bridgestone έριξε την… πρώτη βόμβα σχετικά με το επόμενο. Σε σημερινή ανακοίνωσή της, η εταιρεία που αποτελεί τον αποκλειστικό προμηθευτή ελαστικών στη Φόρμουλα 1, δήλωσε ότι θα αποχωρήσει από το άθλημα στο τέλος του 2010, όταν λήγει και το συμβόλαιό της με τη FIA.
Οι λόγοι που οδήγησαν την Ιαπωνική εταιρεία σε αυτή την απόφαση ήταν καθαρά οικονομικοί καθώς οι πωλήσεις της παρουσίαζαν πτώση. Εντούτοις, όπως δηλώνουν υψηλόβαθμα στελέχη της, η μακροχρόνια επαφή της με τη Φόρμουλα 1 την έχει βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών, φιλοσοφία που προτίθεται να συνεχίσει, προκειμένου «να ενδυναμώσει τη φήμη της ως πρωτοπόρο στον χώρο».
Η Bridgestone εισήλθε στην F1 το 1997 όταν αρχικά συναγωνιζόταν τη Goodyear και στη συνέχεια τη Michelin. Από το 2007 ήταν η μοναδική εταιρεία ελαστικών που συμμετείχε στο άθλημα, ενώ από το 2008 έως και το 2010 έχει συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας, ως ο επίσημος προμηθευτής του αθλήματος.
Στην ανακοίνωσή της η Ιαπωνική εταιρεία δηλώνει ευεργετημένη από την επαφή της με την F1 και έτοιμη να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη πιο νέων τεχνολογιών. «Η εταιρεία έχει κερδίσει πολλά οφέλη από την άμεση επαφή της με τη Φόρμουλα 1. Τα μαθήματα που έλαβε μέσω της επιτυχημένης συμμετοχής της έχουν μεταφρασθεί σε καινοτομίες που μπορούν να έχουν εφαρμογή στο σχεδιασμό και την κατασκευή ελαστικών.
Επιπλέον, η συνεργασία της με την F1 συνείσφερε στην προώθηση και αναγνώριση της Bridgestone ως τον ηγέτη στην παγκόσμια βιομηχανία ελαστικών. Εχοντας επιτύχει αυτούς του στόχους, η Bridgestone είναι έτοιμη να μεταφέρει τις τεχνολογικές της καινοτομίες και προσπάθειες σε ένα υψηλότερο επίπεδο», ανέφερε χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της Ιαπωνικής εταιρείας.