Η στιγμή εκκίνησης για το Ράλι Ακρόπολις 2011 πλησιάζει. Ο Εθνικός αγώνας επιστρέφει, μετά από έναν χρόνο απουσίας, στα «μεγάλα σαλόνια» του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι.
Η στιγμή εκκίνησης για το Ράλι Ακρόπολις 2011 πλησιάζει. Ο Εθνικός αγώνας επιστρέφει, μετά από έναν χρόνο απουσίας, στα «μεγάλα σαλόνια» του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι.
Η εκκίνηση του ράλι θα δοθεί κάτω από την Ακρόπολη το βράδυ της Πέμπτης 16 Ιουνίου με τις ειδικές να ξεκινούν την επόμενη- πρώτη ημέρα- του αγώνα. Συμμετοχή έχουν δηλώσει 42 πληρώματα συμπεριλαμβανομένων όλων των μεγάλων αστεριών του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι.
Ο αγώνας περιλαμβάνει 18 Ειδικές Διαδρομής μήκους 348,80 χιλιομέτρων ενώ το συνολικό μήκος του φτάνει τα 1.217,82 χιλιόμετρα. Η μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή είναι η δεύτερη, Ελάτεια, φτάνοντας τα 39,10 χιλιόμετρα ενώ η Νέα Πολιτεία θα είναι νυχτερινή.
Μετά από τρεις ημέρες μάχης με τη σκόνη και τα σκληροτράχηλα Ελληνικά εδάφη, τα πληρώματα αναμένεται να τερματίσουν την Κυριακή 19 Ιουνίου το μεσημέρι στο Λουτράκι και θα ακολουθήσει η απονομή του αγώνα.
Το Ράλι Ακρόπολις φημίζεται για τον αυξημένο βαθμό δυσκολίας που έχει καθώς ταλαιπωρεί τόσο τα αυτοκίνητα όσο και τα πληρώματά τους. Θεωρείται ένα από τα πιο απαιτητικά και ανταγωνιστικά Ράλι του Παγκοσμίου πρωταθλήματος και αυτό φαίνεται από το μικρό αριθμό των αυτοκινήτων που τερματίζουν σε αυτό. Για αυτό το λόγο η επικράτηση σε αυτό προσδίδει ιδιαίτερη δόξα στο νικητή.
Το Ράλι Ακρόπολις ξεκίνησε το 1951 από την ΕΛΠΑ ενώ το 1953 ο αγώνας γίνεται διεθνής. Τρία χρόνια μετά εντάσσεται στους αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ενώ από το 1993 συμπεριλαμβάνεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών.
Οπως και το 2009, έτσι και φέτος κέντρο του αγώνα είναι η πόλη του Λουτρακίου. Σημαντική λεπτομέρεια που χαρακτηρίζει το φετινό Ακρόπολις είναι η ιδιωτική πρωτοβουλία του Αρη Βώβου, πρώην οδηγού αγώνων, ο οποίος μέσω της εταιρείας «Celeritas» στηρίζει οργανωτικά τον σημαντικό αυτό Ελληνικό αγώνα.
Μετά από έναν χρόνο απουσίας, στόχος είναι το Ράλι Ακρόπολις να αναδειχθεί και πάλι το καλύτερο ράλι όπως και το 2005. Οπως και να έχει η παρουσία του στο καλεντάρι του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι τόσο φέτος, όσο και του χρόνου (όπως έχει γίνει ήδη γνωστό) αναμένεται να συνδράμουν σημαντικά και στην τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας. Αλλωστε, η Ελληνική κυβέρνηση προωθεί τον συγκεκριμένο Εθνικό αγώνα.
Ραντεβού στο Ελληνικό έδαφος...
Οι 18 Ειδικές διαδρομές είναι:
Παρασκευή 17/6
1. Θήβα 1, 23,60 χλμ.
2. Ελάτεια, 39,10 χλμ.
3. Ελευθεροχώρι, 18,10 χλμ.
4. Ρεγκίνι 1, 11,88 χλμ.
5. Θήβα 2, 23,60 χλμ.
6. Μαυρολίμνη, 25,05 χλμ.
Σάββατο 18 /6
7. Κλένια-Μυκήνες 1, 17,41 χλμ.
8. Γυμνό 1, 26,28 χλμ.
9. Κεφαλάρι 1, 18,40 χλμ.
10. Κλένια-Μυκήνες 2, 17,41 χλμ.
11. Γυμνό 2, 26,28 χλμ.
12. Κεφαλάρι 2, 18,40 χλμ.
13. Νέα Πολιτεία, 17,71 χλμ.
Κυριακή 19/6
14. Άγιοι Θεόδωροι 1, 19,42 χλμ.
15. Νέα Πίσια 1, 11,37 χλμ.
16. Άγιοι Θεόδωροι 2, 19,42 χλμ.
17. Νέα Πίσια 2, 11,37 χλμ.
18. Power Stage 4,00 χλμ.
K.Φ.