Ανεβαίνουν οι πωλήσεις του PlayStation 4

Τρίτη, 04 Μαρτίου 2014 16:52
UPD:16:53
REUTERS/YUYA SHINO
A- A A+

Οι πωλήσεις του PlayStation 4 έφτασαν αισίως τις έξι εκατομμύρια μονάδες, παγκοσμίως, μέσα σε λιγότερο από τέσσερις μήνες μετά το αρχικό λανσάρισμα, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Sony.

Παράλληλα, η Sony ανακοίνωσε ότι πουλήθηκαν και 13,7 εκατομμύρια τίτλοι παιχνιδιών για το PlayStation 4, μέχρι και την 2α Μαρτίου. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί σε 2,2 παιχνίδια ανά κονσόλα. Επίσης, το πλήκτρο Share στο χειριστήριο του PlayStation 4 ενεργοποιήθηκε 100 εκατομμύρια φορές, δηλαδή αντίστοιχος αριθμός με αποσπάσματα από τη «δράση» διαφόρων παιχνιδιών μοιράστηκε μέσω Διαδικτύου. Αντίστοιχα, περισσότεροι από 56 εκατομμύρια χρήστες παρακολούθησαν τα σχετικά βίντεο.

Σε ότι αφορά το PlayStation Plus, η Sony ανακοίνωσε σημαντική άνοδο στην πώληση συνδρομών. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, περισσότεροι από τους μισούς κατόχους του PS4 απέκτησαν συνδρομές που αφορούσαν την αποθήκευση παιχνιδιών στο cloud ή σε απόκτηση τίτλων με έκπτωση. Αντίστοιχα, το PlayStation App εγκαταστάθηκε περισσότερες από 3,6 εκατομμύρια φορές, μέχρι τις 2 Μαρτίου. Στην ιαπωνική αγορά, όπου το PS4 λανσαρίστηκε μόλις στις 22 Φεβρουαρίου, οι πωλήσεις έφτασαν τις 370.000 μονάδες.

Σύμφωνα με τη Sony αυτή τη στιγμή υπάρχουν διαθέσιμοι τριάντα τίτλοι για την κονσόλα νέας γενιάς. Από αυτούς κορυφαίοι σε πωλήσεις ανεδείχθησαν το Killzone: Shadow Fall (πωλήσεις 2,1 εκατ.), το Call of Duty: Ghosts της Activision, τα FIFA 14 και Battlefield 4 της Electronic Arts και το Assassin’s Creed IV: Black Flag της Ubisoft. Στους νέους τίτλους περιλαμβάνονται τα Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, Kingdom Hearts III, Destiny, Watch Dogs, The Witness, Driveclub, InFamous Second Son και το The Order: 1886.

Τα παραπάνω στοιχεία της Sony χαρακτηρίζονται ιδιαίτερα θετικά, δεδομένου ότι η ίδια η εταιρεία προέβλεπε ότι θα επιτύχει πωλήσεις πέντε εκατομμυρίων μονάδων έως το τέλος Μαρτίου. Φαίνεται ότι η Sony προηγείται της Microsoft, στη «μάχη της κονσόλας», αφού η αμερικανική εταιρεία είχε ανακοινώσει τον Ιανουάριο την παράδοση (όχι πώληση) συνολικά 3,9 εκατομμυρίων μονάδων, παγκοσμίως. Για το κρίσιμο διάστημα, λόγω εορταστικής περιόδου, η Microsoft φάνηκε να διεκδικεί τα πρωτεία στην αμερικανική αγορά. Ωστόσο, λίγο αργότερα, μέσα στον Ιανουάριο, η Microsoft ανακοίνωσε ότι είχε πουλήσει τρία εκατομμύρια κονσόλες νέας γενιάς, για το 2013, ενώ η Sony ανακοίνωσε πωλήσεις 4,2 εκατομμυρίων PS4, για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Προτεινόμενα για εσάς