Το όνομά της δεν είναι ταυτισμένο με τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, όμως αυτό θα μπορούσε να αλλάξει. Ο λόγος για τη Suzuki, το νέο ηλεκτροκίνητο βαν της οποίας κατέρριψε παγκόσμιο ρεκόρ αυτονομίας, διανύοντας 1.300 χιλιόμετρα με μόνο μία φόρτιση.
Το ρεκόρ κατερρίφθη με τροποποιημένη έκδοση του Suzuki Every, εξοπλισμένη με μπαταρία ιόντων λιθίου, από μία ομάδα τεσσάρων οδηγών, μεταξύ των οποίων ήταν και ο πρώτος ιάπωνας νικητής του Ράλι του Ντακάρ, ο 64χρονος σήμερα Κεντζίρο Σινοζούκα.
Επί 43 ώρες, οι οδηγοί εναλλάσσονταν στο τιμόνι, οδηγώντας με μέση ταχύτητα 30 χιλιομέτρων την ώρα, κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και της νύχτας, σε μία πίστα στην επαρχία Ακίτα της Ιαπωνίας. Σύμφωνα με τους Japan Times, η ομάδα σχεδιάζει να ζητήσει επικύρωση του επιτεύγματός της από τα Παγκόσμια Ρεκόρ Γκίνες, καθώς το επίσημο ρεκόρ μέχρι σήμερα ήταν 1.003,2 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
Πριν από δύο χρόνια, η Suzuki άρχισε να διανέμει έναν εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό ηλεκτροκίνητων βαν Every και μόνο στις ιαπωνικές αντιπροσωπείες. Η συγκεκριμένη έκδοση περιλάμβανε μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία ωστόσο παρείχε αυτονομία μόλις 100 χιλιομέτρων με φορτίο 250 κιλών.
Τα περισσότερα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην αγορά έχουν αυτονομία 100-200 ωρών σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Υπάρχουν ωστόσο και εξαιρέσεις, όπως το νέο μοντέλο S της Tesla, που μπορεί να διανύσει ακόμη και 650 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 40 χιλιομέτρων την ώρα ή 480 χλμ. με ταχύτητα 90 χλμ. την ώρα.