Το συμβόλαιο με τη McLaren του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή λήγει στο τέλος της σεζόν και οι δύο ομάδες ερίζουν για το ποια θα συμφωνήσει μαζί του.
Όπως αναφέρεται σε Βρετανικές εφημερίδες η ομάδα του Γουόκινγκ είναι διατεθειμένη να αυξήσει τα χρήματα που θα δώσει στον 27χρονο πιλότο προκειμένου να ξεπεράσει το ποσό που ήδη του έχει προτείνει η Mercedes. Ειδικότερα, έχει προσφέρει επιπλέον δύο εκατομμύρια λίρες τον χρόνο στα 10 συνολικά που ήταν η αρχική της πρόταση. Με αυτόν τον τρόπο υπερβαίνει τα 10,5 εκατ. λίρες που φαίνεται ότι προσφέρει η Mercedes στον Χάμιλτον.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως τα χρήματα που έχουν πέσει στο τραπέζι είναι λιγότερα από το σημερινό συμβόλαιο του Βρετανού. Η χρονική του διάρκεια ήταν πενταετής και η αξία του φτάνει τα 75 εκατομμύρια λίρες, δηλαδή 15 εκατομμύρια τον χρόνο.
Αυτή η διαφορά με το νέο συμβόλαιο μπορεί να αντισταθμιστεί από τις προσωπικές χορηγίες και τις συμφωνίες που θα υπογράψει ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008. Αυτό είναι ίσως και το «αγκάθι» της ανανέωσης της συνεργασίας του με την McLaren και το στοιχείο εκείνο που δίνει ένα μικρό προβάδισμα στη Mercedes, αντίστοιχα.
Η ομάδα του Γουόκινγκ περιορίζει αρκετά τις προσωπικές συμφωνίες των πιλότων με εταιρείες διότι δεν επιθυμεί να επέλθει ρήξη συμφερόντων με τους δικούς της εμπορικούς συνεργάτες. Πηγές ωστόσο αναφέρουν ότι η McLaren θα μπορούσε ίσως να είναι λίγο πιο διαλλακτική σε αυτό τον τομέα, επιτρέποντας στον Βρετανό και την XIX Entertainment, εταιρεία που έχει το μάνατζμεντ του Χάμιλτον να συνάψουν κι άλλες συμφωνίες.
Στην McLaren θεωρούν ότι με τη νέα τους πρόταση ο 27χρονος θα πεισθεί να ανανεώσει τη συνεργασία του μαζί τους. Ο επικεφαλής της ομάδας Μάρτιν Γουΐτμαρς ωστόσο όταν ρωτήθηκε στο περιθώριο του GP της Σιγκαπούρης απέφυγε να κάνει κάποια πρόβλεψη.
Σε ό,τι αφορά στη Mercedes, δημοσιεύματα (και πάλι από την Βρετανία) αναφέρουν ότι αναμένουν τη συνεδρίαση του δ.σ. αύριο, Τετάρτη, αλλά ήδη έχουν ετοιμάσει μία νέα προσφορά, στα μέτρα της McLaren που θα εμπεριέχει περισσότερα χρήματα, μέρος των οποίων θα προέρχεται από τα φωτογραφικά δικαιώματα.
Μοναδικός ανασταλτικός παράγοντας στην επίτευξη της συμφωνίας με τον Χάμιλτον φαντάζει η μη υπογραφή της νέας Συμφωνίας Ομονοίας από τη Mercedes, η οποία θα την δεσμεύει με το άθλημα μέχρι το 2020. Στη Σιγκαπούρη υπήρχαν φήμες ότι κάτι τέτοιο επετεύχθη, αλλά ο Νόρμπερτ Χάουγκ το διέψευσε κατηγορηματικά.
Παράλληλα, ο Μπέρνι Εκλεστοουν δήλωσε πως πιστεύει ότι ο Λιούις Χάμιλτον δεν έχει ακόμη αποφασίσει τι θα κάνει καθώς δεν ξέρει. Ανέφερε επίσης ότι μέχρι πριν από τρεις εβδομάδες είχε αποφασίσει να εγκαταλείψει τη McLaren μετά τη λήξη του συμβολαίου.
«Δεν πιστεύω ότι ο Χάμιλτον ξέρει τι θα κάνει. Τις τελευταίες δύο με τρεις εβδομάδες τα πηγαίνει πολύ καλά. Πριν από αυτό, δεν ξέρω για ποιο λόγος ήταν δυσαρεστημένος, αλλά σίγουρα θα έφευγε ό,τι και να γινόταν. Το είχε ήδη αποφασίσει ότι θα το έκανε. Το αν τώρα άλλαξε λιγάκι η γνώμη του δεν ξέρω».
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι ο Χάμιλτον είναι «παιδί» της McLaren καθώς από εκεί ξεκίνησε την καριέρα του στη Formula 1 και είναι η μοναδική ομάδα με την οποία αγωνιστεί.