Ο Βρετανός εγκατέλειψε ως γνωστόν στον 23ο γύρο ενώ είχε την πρωτοπορία του αγώνα από πρόβλημα όπως αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο εξάρτημα.
Μία βλάβη που θα περνούσε απαρατήρητη αν δεν υπήρχε η ενδοεπικοινωνία όπου μηχανικός της McLaren ανέφερε στον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή ότι η ομάδα έκανε ό,τι μπορούσε στις κατατακτήριες δοκιμές πάνω σε αυτό το πρόβλημα.
Αυτό μεταφράστηκε από πολλούς ότι η McLaren γνώριζε το θέμα που είχε προκύψει πριν την έναρξη του αγώνα και προσπάθησε να το λύσει χωρίς να τα καταφέρει. Την υποψία αυτή έσπευσαν να απορρίψουν τόσο ο επικεφαλής της ομάδας Μάρτιν Γουΐτμαρς όσο και ο αγωνιστικός διευθυντής Σαμ Μίκαελ, υποστηρίζοντας ότι η McLaren αντιλήφθηκε το πρόβλημα λίγα λεπτά πριν την εγκατάλειψη του Χάμιλτον. Παράλληλα έγινε σαφές ότι ερευνώνται τα αίτια της βλάβης.
«Αυτά (σ.σ. τα πρώτα σημάδια του κιβωτίου) δόθηκε μερικούς γύρους πριν και ξεκινήσαμε να ερευνούμε κάποια δείγματα νωρίτερα (σ.σ. σε προηγούμενους αγώνες). Μερικές φορές ένα πρόβλημα μπορεί να διαρκέσει όλον τον αγώνα και μερικές φορές όχι, επομένως είχαμε μία πολύ σαφή προειδοποίηση.
Κάναμε έναν πλήρη έλεγχο χθες που δεν σχετιζόταν με αυτό. Δε μπορώ να δω κάποιο σημάδι που να έχει σχέση με αυτό το πρόβλημα. Είναι εξαιρετικά απίθανο με βάση αυτό που πιστεύω πως είναι βλάβη», δήλωσε ο Σαμ Μίκαελ.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Μάρτιν Γουΐτμαρς λέγοντας: «Είδαμε τις θερμοκρασίες να ανεβαίνουν και τις πιέσεις να αυξάνονται και μερικά άλλα στοιχεία, επομένως αν και ήταν οδυνηρό το περιμέναμε να έρθει σε μερικούς γύρους».