Πτώση των δαπανών για διαφημίσεις κατά 3,9% σημειώθηκε στη Βρετανία το 2008, έναντι του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το World Advertising Research Center (WARC) για λογαριασμό της Ένωσης Διαφήμισης.
Η έρευνα αποκαλύπτει σημαντική επιτάχυνση του ρυθμού συρρίκνωσης των διαφημιστικών δαπανών το τέταρτο τρίμηνο του έτους κατά 9,6%. «Το τέταρτο τρίμηνο ήταν το χειρότερο του έτους καθώς συνέπεσε με την είσοδο της οικονομίας σε ύφεση. Η πτώση ήταν κατακόρυφη, τα επίπεδα του τελευταίου τριμήνου παραπέμπουν στην ύφεση του 1991», δήλωσε ο Κόλιν Μάκλοντ, διευθυντής ερευνών στο WARC.
Προειδοποιεί, επίσης, ότι αναμένει περαιτέρω μείωση των δαπανών και συμπληρώνει: «Αν και υπάρχει η αίσθηση ότι οι δαπάνες της διαφήμισης θα ξανακάνουν βουτιά, αναμένεται να επανέλθουν σε ανοδική τροχιά στο τέλος του έτους».