Τρίτη, 17 Μαρτίου 2009 16:50

Βρετανία: Κάμψη των διαφημιστικών εσόδων

Πτώση των δαπανών για διαφημίσεις κατά 3,9% σημειώθηκε στη Βρετανία το 2008, έναντι του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το World Advertising Research Center (WARC) για λογαριασμό της Ένωσης Διαφήμισης.

Πτώση των δαπανών για διαφημίσεις κατά 3,9% σημειώθηκε στη Βρετανία το 2008, έναντι του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το World Advertising Research Center (WARC) για λογαριασμό της Ένωσης Διαφήμισης.

Η έρευνα αποκαλύπτει σημαντική επιτάχυνση του ρυθμού συρρίκνωσης των διαφημιστικών δαπανών το τέταρτο τρίμηνο του έτους κατά 9,6%. «Το τέταρτο τρίμηνο ήταν το χειρότερο του έτους καθώς συνέπεσε με την είσοδο της οικονομίας σε ύφεση. Η πτώση ήταν κατακόρυφη, τα επίπεδα του τελευταίου τριμήνου παραπέμπουν στην ύφεση του 1991», δήλωσε ο Κόλιν Μάκλοντ, διευθυντής ερευνών στο WARC.

Προειδοποιεί, επίσης, ότι αναμένει περαιτέρω μείωση των δαπανών και συμπληρώνει: «Αν και υπάρχει η αίσθηση ότι οι δαπάνες της διαφήμισης θα ξανακάνουν βουτιά, αναμένεται να επανέλθουν σε ανοδική τροχιά στο τέλος του έτους».