Από κινητήρες έχει ξεμείνει ο Σεμπαστιάν Φέτελ, καθώς έχει χρησιμοποιήσει, ήδη, οχτώ, που είναι και το επιτρεπόμενο όριο από τους κανονισμούς της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.
Αυτό σημαίνει ότι αν χρησιμοποιήσει και ένατο στους επόμενους τέσσερις αγώνες, τότε θα δεχτεί ποινή δέκα θέσεων στο γκριντ της εκκίνησης. Στο όριο βρίσκονται αρκετοί οδηγοί που έχουν εφτά, ενώ κάποιοι άλλοι έχουν τη δυνατότητα χρήσης δυο κινητήρων ακόμα.
Τα προβλήματα για τη Red Bull τον τελευταίο καιρό είναι πολλά και ένα από αυτά είναι και οι κινητήρες. Οι δυο σπασμένοι, που είχε ο Σεμπαστιάν Φέτελ στο Γκραν Πρι του Βελγίου, έχουν αναγκάσει τόσο το Γερμανό όσο και την αυστριακή ομάδα να κάνουν το... σταυρό τους στους τέσσερις τελευταίους αγώνες της σεζόν, ώστε να μη χρειαστούν άλλο κινητήρα, καθώς θα είναι ο ένατος και θα πρέπει ο οδηγός να υποστεί ποινή δέκα θέσεων στο γκριντ, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA.
Όσον αφορά τον ομόσταυλό του στους «ταύρους», Μαρκ Γουέμπερ, βρίσκεται και αυτός στο όριο, από τη στιγμή που έχει χρησιμοποιήσει εφτά κινητήρες κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν, όπως έχουν κάνει και οι Χάμιλτον, Κοβαλάινεν της McLaren, Κούμπιτσα, Χάιντφελντ της BMW, Τρούλι, Γκλοκ της Toyota, Ρόζμπεργκ, Νακατζίμα της Williams, καθώς και το αγωνιστικό δίδυμο της Brawn GP, Ρούμπενς Μπαρικέλο και Τζένσον Μπάτον. Πιο ήσυχο έχουν το κεφάλι τους οι Ferrari, Renault και Toro Rosso, καθώς έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση ακόμα δυο κινητήρων.
Αναλυτικά οι κινητήρες που έχουν χρησιμοποιήσει οδηγοί και ομάδες
Red Bull
Σεμπαστιάν Φέτελ 8
Μαρκ Γουέμπερ 7
Brawn GP
Τζένσον Μπάτον 7
Ρούμπενς Μπαρικέλο 7
McLaren
Λιούις Χάμιλτον 7
Χέικι Κοβαλάινεν 7
BMW
Ρόμπερτ Κούμπιτσα 7
Νικ Χάιντφελντ 7
Toyota
Γιάρνο Τρούλι 7
Τίμο Γκλοκ 7
Williams
Νίκο Ρόζμπεργκ 7
Καζούκι Νακατζίμα 7
Ferrari
Τζιανκάρλο Φισικέλα 6
Κίμι Ραϊκόνεν 6
Renault
Φερνάντο Αλόνσο 6
Ρομάν Γκροζάν 6
Toro Rosso
Χαϊμέ Αλγκουερσουάρι 6
Σεμπαστιάν Μπουέμι 6
Πηγή: www.gazzetta.gr