«Τραγικές» χαρακτήρισε τις τελευταίες εξελίξεις σε ό,τι αφορά την Ολυμπιακή ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Μεταφορών, Νίκος Σηφουνάκης.
Κατά τη διάρκεια συζήτησης με αφορμή επερώτηση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ για την Ολυμπιακή ο κ. Σηφουνάκης έκανε λόγο για ξεπούλημα της επιχείρησης και για «αποικιοκρατικούς όρους» ιδιωτικοποίησής της.
«Πωλείται η Ελλάς όπως το 1990-1993… Διαλύσατε και δεν εξυγιάνατε τις εταιρείες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σηφουνάκης.
Η εκπρόσωπος Απασχόλησης του ΠΑΣΟΚ Εύη Χριστοφιλοπούλου χαρακτήρισε την αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής το «χρονικό ενός προαναγγελθέντος» θανάτου και τόνισε ότι αποτελεί «άλλο ένα παράδειγμα της καταστροφικής και τραγικής πολιτικής της κυβέρνησης».
«Ο θάνατος της Ολυμπιακής», συνέχισε η κ. Χριστοφιλοπούλου, «έγινε με σταδιακά χτυπήματα, ώστε τα ιμάτιά της να διανεμηθούν στους ανταγωνιστές» της επιχείρησης.
Η κ. Χριστοφιλοπούλου πρόσθεσε ότι με την αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής δημιουργείται ιδιωτικό μονοπώλιο με άγνωστα αποτελέσματα και άσκησε δριμεία κριτική στην κυβέρνηση χαρακτηρίζοντας αναποτελεσματική και καταστροφική την πολιτική της σε ό,τι αφορά τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που εποπτεύονται από το υπουργείο Μεταφορών.
Απάντηση Κ. Χατζηδάκη
Προχωρούμε μπροστά με τιμιότητα και ευθύτητα στον εκσυγχρονισμό των αερομεταφορών, τόνισε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Κωστής Χατζηδάκης, απαντώντας στις επικρίσεις των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ.
Ο υπουργός έκανε λόγο για σύγκρουση δύο πολιτικών σχολών: της πολιτικής των φοβικών συνδρόμων και του πραγματικού συντηρητισμού από τη μια και της πολιτικής των αλλαγών, της Ευρώπης, των μεταρρυθμίσεων και της κοινής λογικής από την άλλη.
«Εσείς εκπροσωπείτε την πρώτη σχολή», δήλωσε ο κ. Χατζηδάκης απευθυνόμενος στους βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Ο υπουργός δήλωσε ακόμη ότι η Ολυμπιακή είναι η μόνη ζημιογόνα επιχείρηση διαχρονικά και πρόσθεσε πως οι συσσωρευμένες ζημίες της από το 1994 ξεπερνούν τα 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ.
Υποστήριξε επίσης ότι με τα λεφτά που χάθηκαν θα μπορούσαν να είχαν χτιστεί πάνω από 2.000 εξαθέσια σχολεία και ένα νοσοκομείο σε κάθε νομό της χώρας.
Ο υπουργός ανέφερε ακόμη ότι η διάσπαση της Ολυμπιακής σε τρεις εταιρείες αποφασίστηκε το 2003 από το ΠΑΣΟΚ χωρίς την έγκριση της Κομισιόν.
Διαβεβαίωσε, παράλληλα, ότι το πτητικό έργο της Ολυμπιακής θα συνεχιστεί αδιάκοπα μέχρι την ολοκλήρωση της αποκρατικοποίησης και πως δημιουργείται μια νέα και υγιής εταιρεία.