Τη δυνατότητα στον χρήστη να δει και να…συζητήσει με τον εαυτό του το 2034 δίνει η Orange σε συνεργασία με την Publicis Conseil και τη Jam3, στο πλαίσιο της καμπάνιας Future Self.
Όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα (Fast Company, Adweek, Digiday κ.α.) η εν λόγω καμπάνια (https://futureself.orange.com/mobile.html ) προέκυψε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 20 χρόνια της Orange. Αξιοποιώντας λογισμικό motion capture και έναν συνδυασμό 3D rendering, εξομοίωσης γήρανσης και τεχνολογιών browsers, η ιστοσελίδα επιτρέπει στον χρήστη να υποβάλει μία φωτογραφία του που χρησιμοποιείται ως «βάση» για τη δημιουργία ενός προσώπου- έκδοσης του «εαυτού» του χρήστη το 2034. Στη συνέχεια, υπάρχει η δυνατότητα «συζήτησης» με τον μελλοντικό εαυτό, είτε μέσω κειμένου είτε μικροφώνου. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η «συζήτηση» αυτή είναι γενικού/ χιουμοριστικού χαρακτήρα – ενώ, όπως αναφέρεται στη σελίδα, για πλήρη εμπειρία video chat απαιτείται η χρήση Chrome.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του Digiday, στο project χρησιμοποιείται λογισμικό Kinect και facial motion (Faceshift). Όταν το πρόσωπο του χρήστη καταγράφεται μέσω webcam, μία face-tracking library (CLM) εντοπίζει τη δομή του, έτσι ώστε τα μάτια, το στόμα και η μύτη να τοποθετούνται στα σωστά σημεία. Παράλληλα, ο χρήστης απαντά και σε λίγες ερωτήσεις που βοηθούν στη σύνθεση του τελικού αποτελέσματος.