Τεχνολογία-Επιστήμη
Τετάρτη, 08 Οκτωβρίου 2014 10:53

Συζητώντας διαδικτυακά με τον… μελλοντικό σας εαυτό

Τη δυνατότητα στον χρήστη να δει και να…συζητήσει με τον εαυτό του το 2034 δίνει η Orange σε συνεργασία με την Publicis Conseil και τη Jam3, στο πλαίσιο της καμπάνιας Future Self.

Τη δυνατότητα στον χρήστη να δει και να…συζητήσει με τον εαυτό του το 2034 δίνει η Orange σε συνεργασία με την Publicis Conseil και τη Jam3, στο πλαίσιο της καμπάνιας Future Self.

Όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα (Fast Company, Adweek, Digiday κ.α.) η εν λόγω καμπάνια (https://futureself.orange.com/mobile.html ) προέκυψε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 20 χρόνια της Orange. Αξιοποιώντας λογισμικό motion capture και έναν συνδυασμό 3D rendering, εξομοίωσης γήρανσης και τεχνολογιών browsers, η ιστοσελίδα επιτρέπει στον χρήστη να υποβάλει μία φωτογραφία του που χρησιμοποιείται ως «βάση» για τη δημιουργία ενός προσώπου- έκδοσης του «εαυτού» του χρήστη το 2034. Στη συνέχεια, υπάρχει η δυνατότητα «συζήτησης» με τον μελλοντικό εαυτό, είτε μέσω κειμένου είτε μικροφώνου. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η «συζήτηση» αυτή είναι γενικού/ χιουμοριστικού χαρακτήρα – ενώ, όπως αναφέρεται στη σελίδα, για πλήρη εμπειρία video chat απαιτείται η χρήση Chrome.

Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του Digiday, στο project χρησιμοποιείται λογισμικό Kinect και facial motion (Faceshift). Όταν το πρόσωπο του χρήστη καταγράφεται μέσω webcam, μία face-tracking library (CLM) εντοπίζει τη δομή του, έτσι ώστε τα μάτια, το στόμα και η μύτη να τοποθετούνται στα σωστά σημεία. Παράλληλα, ο χρήστης απαντά και σε λίγες ερωτήσεις που βοηθούν στη σύνθεση του τελικού αποτελέσματος.