Συμφωνία αγοράς εταιρείας διαφημιστικής τεχνολογίας από το Facebook

Πέμπτη, 03 Ιουλίου 2014 11:44
UPD:11:45
REUTERS/DADO RUVIC
A- A A+

Τη συμφωνία απόκτησης της LiveRail, εταιρείας διαφημιστικής τεχνολογίας που «βοηθά εταιρείες να προσφέρουν καλύτερες διαφημίσεις στα βίντεο τα οποία εμφανίζονται στις ιστοσελίδες και τις εφαρμογές τους» ανακοίνωσε το Facebook.

Η LiveRail ιδρύθηκε το 2007 και προσφέρει μία πλατφόρμα για online video publishers που τους βοηθά να βρουν και να προβάλουν «τις καλύτερες δυνατές διαφημίσεις».

Επίσης, όπως επεσήμανε ο Μπράιαν Μπόλαντ, στέλεχος του Facebook, το LiveRail επίσης παρέχει βοήθεια στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ παρέχοντάς τους πρόσβαση σε «premium video inventory» και τις πληροφορίες που απαιτούνται προκειμένου να αποφασίσουν πού θα δείξουν τις διαφημίσεις τους. «Αυτό που παρέχει εν τέλει το LiveRail είναι μία πλήρης διαφημιστική λύση για video publishers» ανέφερε σχετικά ο Μπόλαντ.

Όπως πρόσθεσε, πιο «στοχευμένες»/ σχετικές με τις προτιμήσεις των θεατών βίντεο διαφημίσεις θα είναι πιο ενδιαφέρουσες για τους ίδιους, και πιο αποτελεσματικές για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Επίσης, θα επωφεληθούν και οι publishers, καθώς θα βοηθηθούν έτσι ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως κάθε ευκαιρία προβολής διαφήμισης.

Μέχρι τώρα δεν έγινε επίσημα γνωστό το ύψος της συμφωνίας, ωστόσο σύμφωνα με κάποιες αναφορές αυτό φέρεται να κινείται μεταξύ 400 και 500 εκατ. δολαρίων.

Σημειώνεται ότι ένας άλλος κολοσσός του χώρου της τεχνολογίας, η Google, προέβη πρόσφατα στην αγορά της μουσικής startup Songza, η οποία ειδικεύεται στο αντικείμενο της δημιουργίας playlists που αντιστοιχούν στη διάθεση του χρήστη. Επίσης, δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την αγορά της Beats Music, η οποία περιλαμβάνει μία streaming music service, από την Apple.

Προτεινόμενα για εσάς