Facebook: Επιπλέον στοιχεία για τις προτιμήσεις των χρηστών στη διάθεση διαφημιστών

Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014 22:53
REUTERS/DADO RUVIC

Οι χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν το εν λόγω εργαλείο μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ενώ στον υπόλοιπο κόσμο αναμένεται εντός των επομένων μηνών.

A- A A+

Σε μία κίνηση η οποία ενδεχομένως να προκαλέσει αντιδράσεις από οργανώσεις και ακτιβιστές προστασίας της ιδιωτικότητας προβαίνει το Facebook, θέτοντας στη διάθεση διαφημιστών περαιτέρω στοιχεία σχετικά με τις συνήθειες των χρηστών του.

Όπως αναφέρεται σε σχετική δημοσίευση στο newsroom του Facebook, «όταν ρωτάμε ανθρώπους για τις διαφημίσεις μας, ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που μας λένε είναι ότι θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις που είναι πιο σχετικές με τα ενδιαφέροντά τους.

Σήμερα μαθαίνουμε για τα ενδιαφέροντά σας κυρίως από τα πράγματα που κάνετε στο Facebook, όπως οι σελίδες στις οποίες κάνετε “like”. Ξεκινώντας σύντομα στις ΗΠΑ, θα περιλαμβάνουμε επίσης πληροφορίες από κάποιες από τις ιστοσελίδες και τις εφαρμογές που χρησιμοποιείτε. Πρόκειται για έναν τύπο διαφήμισης βασισμένης στα ενδιαφέροντα, και πολλές εταιρείες το κάνουν ήδη αυτό».

«Ας πούμε ότι σκέφτεστε να αγοράσετε μία νέα τηλεόραση και αρχίζετε να ψάχνετε τηλεοράσεις στο web και σε εφαρμογές για φορητές συσκευές. Μπορούμε να σας δείξουμε διαφημίσεις για προσφορές σε τηλεοράσεις για να σας βοηθήσουμε να βρείτε την καλύτερη τιμή ή άλλες μάρκες για να εξετάσετε. Και επειδή νομίζουμε ότι ενδιαφέρεστε για ηλεκτρονικές συσκευές, θα μπορούμε να σας δείξουμε διαφημίσεις για άλλα ηλεκτρονικά στο μέλλον, όπως ηχεία ή μία παιχνιδομηχανή για την καινούρια σας τηλεόραση».

Όπως επισημαίνεται, εάν κάποιος χρήστης δεν θέλει κάτι τέτοιο, τότε μπορεί να επιλέξει ανάλογα στον browser του χρησιμοποιώντας το opt out της Digital Advertising Alliance http://www.aboutads.info/choices/ και τα αντίστοιχα controls που παρέχονται σε συσκευές με iOS και Android.

Επίσης, το Facebook αναφέρει ότι είναι πολλοί αυτοί που θέλουν μεγαλύτερο έλεγχο πάνω στις διαφημίσεις που βλέπουν, οπότε και εισάγεται ένα νέο εργαλείο (ad preferences), προσβάσιμο από κάθε διαφήμιση στο Facebook, το οποίο επεξηγεί γιατί προβάλλεται η εκάστοτε διαφήμιση και δίνει τη δυνατότητα πρόσθεσης ή αφαίρεσης «ενδιαφερόντων» που χρησιμοποιούνται ως κριτήρια για την προβολή διαφημίσεων. «Οπότε εάν δεν ενδιαφέρεστε για ηλεκτρονικές συσκευές, μπορείτε να τις αφαιρέσετε από τα ‘ενδιαφέροντά’ σας» συμπληρώνεται.

Οι χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν το εν λόγω εργαλείο μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ενώ στον υπόλοιπο κόσμο αναμένεται εντός των επομένων μηνών.

Προτεινόμενα για εσάς