Συνεργασία με το Twitter, στο πλαίσιο της οποίας οι χρήστες θα μπορούν να προσθέσουν προϊόντα στα shopping carts τους «τουϊτάροντας» ένα ειδικό hashtag ανακοίνωσε η Amazon.
Όπως αναφέρει το BBC, ο χρήστης κάνει reply σε tweets που περιέχουν link προς προϊόν προς αγορά στο Amazon, με hashtag #amazoncart (ΗΠΑ) και #amazonbasket (Μ. Βρετανία). Ωστόσο, θα χρειάζεται σε κάθε περίπτωση ο χρήστης να πάει στο Amazon και να πληρώσει εκεί για να ολοκληρώσει την αγορά.
Η εν λόγω κίνηση σημειώνεται καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες προσπαθούν να βρουν τρόπους αξιοποίησης των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης ως «εργαλείων» για την προσέλκυση πελατών και την αύξηση των πωλήσεων.
Από πλευράς της, η Google ενισχύει τον ψηφιακό βοηθό της, Google Now, με ένα νέο χαρακτηριστικό, το οποίο ενημερώνει τον χρήστη όταν βρίσκεται κοντά σε προϊόντα τα οποία έχει ψάξει ή έχει κοιτάξει λεπτομέρειες για αυτά online. Σε σχετική ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε χθες στην ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης Google + αναφέρεται ότι πλέον, όταν ο χρήστης, για παράδειγμα, βρίσκεται κοντά σε ένα κατάστημα στο οποίο πωλούνται παπούτσια τα οποία είχε κοιτάξει στο Ίντερνετ, το Google Now τον ενημερώνει προβάλλοντάς του μία κάρτα στην οποία αναγράφονται το προϊόν και η τιμή του, υπενθυμίζοντάς του ότι είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον. Η συγκεκριμένη κίνηση αποσκοπεί στο «γεφύρωμα» του κενού μεταξύ των online αναζητήσεων και των αγορών στον «πραγματικό κόσμο».