Τα ολογράμματα είναι μία πολύ κλασική εικόνα ιστοριών επιστημονικής φαντασίας: από το μήνυμα κινδύνου της πριγκίπισσας Λέια του Star Wars και τα «holodecks» του Star Trek μέχρι τις πρόσφατες κινηματογραφικές μεταφορές του Iron Man, αλλά και άλλων ταινιών, σειρών και ηλεκτρονικών παιχνιδιών «sci-fi» θεματολογίας (όπως το Halo, με την ολογραφική «συνεργάτιδα» του ήρωα, Cortana), φαίνονται πως αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των φουτουριστικών επικοινωνιών, αλλά και μεθόδων ψυχαγωγίας.
Η αμερικανική Provision Interactive Technologies φιλοδοξεί να κάνει το εν λόγω «όνειρο» πραγματικότητα, απευθυνόμενη στο ευρύ κοινό μέσω της υπηρεσίας συγκέντρωσης χρηματοδότησης, Kickstarter. Στόχος είναι η ανάπτυξη πραγματικών, «life-size»τρισδιάστατων ολογραφικών οθονών.
«Η τρισδιάστατη τεχνολογία αιχμής της Provision θα είναι ικανή να προβάλει ένα όρθιο ολόγραμμα ανθρωπίνου μεγέθους, το οποίο θα αιωρείται στο χώρο, μέχρι και σε απόσταση πέντε ποδών (περίπου 1,5 μέτρου) μπροστά από την οθόνη, χωρίς ενοχλητικά φαινόμενα όπως η καταπόνηση των ματιών ή η ανάγκη για ειδικά γυαλιά. Φανταστείτε να βλέπετε και να μιλάτε με μία ʽζωντανήʼ πριγκίπισσα Λέια, ή να μπορείτε να κάνετε πράγματα με την ολογραφική τεχνολογία του Τόνι Σταρκ στο Iron Man» αναφέρει σχετικά η εταιρεία.
Εάν η εταιρεία καταφέρει να συγκεντρώσει το ποσό των 950.000 δολαρίων, τότε ενδεχομένως τα ολογράμματα κάποια στιγμή να αποτελέσουν «κανονικό» κομμάτι του σαλονιού ή του γραφείου. Η Provision έχει ήδη αναπτύξει τις οθόνες HoloVision, διαστάσεων από 3 μέχρι 52 ιντσών.
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της τεχνολογίας που χρησιμοποιείται από την εταιρεία είναι πως στόχος είναι η ανάπτυξη μίας εναλλακτικής πηγής φωτός αντί για τεχνολογία λέηζερ, για να είναι δυνατή η δημιουργία μεγάλου μεγέθους ολογραμμάτων. Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες σχετικά με την εν λόγω πηγή φωτός, η βασική αρχή φαίνεται να είναι το «πέρασμα» ενός ψηφιακού αρχείου μέσω από αυτήν, με τελικό αποτέλεσμα την εμφάνιση μίας αιωρούμενης εικόνας.
Οι εφαρμογές για την ολογραφική τεχνολογία είναι πάρα πολλές: από το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, μέχρι τον κινηματογράφο, την τηλεόραση και τα παιχνίδια, αλλά και τις βιομηχανικές/ σχεδιαστικές εφαρμογές. Η εταιρεία σκοπεύει να αποκαλύψει την τεχνολογία της μετά την ανάπτυξη ενός λειτουργικού πρωτοτύπου.