Παρουσιάστηκε το μεσημέρι το νέο λογότυπο του ΠΑΟΚ, με το οποίο θα «ντυθεί» τη νέα αγωνιστική περίοδο κάθε έντυπο ή άλλο υλικό της ομάδας.
Στη διάρκεια της παρουσίασης έγινε μία μικρή ιστορική αναδρομή από τον καλλιτέχνη Διογένη Δασκάλου, ενώ ακολούθως οι εκπρόσωποι της εταιρείας που ανέλαβε το σχεδιασμό του, Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και Αλέξης Νίκου, ανέλυσαν τις τελευταίες λεπτομέρειες σχετικά με τη δημιουργία του λογοτύπου.
Στην ανακαινισμένη αίθουσα συνεντεύξεων Τύπου του γηπέδου της Τούμπας παρουσιάστηκε η μετεξέλιξη του λογοτύπου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Εμπνευστές και δημιουργοί του νέου λογοτύπου είναι το τιμ της βραβευμένης διαφημιστικής εταιρίας Beetroot Design Group.
Από τους υπευθύνους της εταιρείας εξηγήθηκε ότι δεν ήθελαν να αλλοιωθεί το σήμα, γι΄ αυτό και χρησιμοποιήθηκε το χρυσό περίγραμμα προκειμένου να τονιστεί η σχέση με το Βυζάντιο και η επιδίωξη για τα αριστεία.
«Η κεντρική ιδέα έχει να κάνει με το δέσιμο του ιστορικού παρελθόντος του συλλόγου με το μέλλον. Το πάθος και η παράδοση είναι τα δύο βασικά συστατικά του ΠΑΟΚ και τα συγκεκριμένα στοιχεία που διακρίνουν τον σύλλογο τις εννέα δεκαετίες ιστορίας αποτέλεσαν και τη βάση για τον σχεδιασμό του λογοτύπου», υπογραμμίστηκε στην παρουσίαση.