Σ. Κεδίκογλου: Αποτρέπουμε μια απειλή για το δημόσιο συμφέρον

Δευτέρα, 13 Μαΐου 2013 08:15
UPD:10:51
Eurokinissi/ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

«Δεν επιτρέπεται να κρατάς σε ομηρεία 100.000 οικογένειες, κρατώντας ομήρους τα παιδιά τους», ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου, κάνοντας λόγο για «συνταγματική υποχρέωση και ηθικό καθήκον του υπουργού παιδείας και της κυβέρνησης».

A- A A+

Της απόφασης για την επιστράτευση των εκπαιδευτικών υπεραμύνθηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου, τονίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο αποτρέπεται «μια απειλή για το δημόσιο συμφέρον».

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1, δήλωσε ότι «100.000 οικογένειες είναι ήδη στα κάρβουνα» μετά από την απόφαση της ΟΛΜΕ για την προκήρυξη απεργίας στη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων, διαχωρίζοντας πάντως τη συνδικαλιστική ηγεσία από τη συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών.

«Δεν επιτρέπεται να κρατάς σε ομηρεία 100.000 οικογένειες, κρατώντας ομήρους τα παιδιά τους», ανέφερε ο κ. Κεδίκογλου, κάνοντας λόγο για «συνταγματική υποχρέωση και ηθικό καθήκον του υπουργού παιδείας και της κυβέρνησης».

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επανέλαβε ότι «είναι μια εποχή όπου όλοι θυσιάζουμε» και «πρέπει να βάλουμε πλάτη», ενώ επισήμανε ότι «οι εκπαιδευτικοί δεν ήταν από τους πιο ζημιωμένους, κάθε άλλο».

«Είναι αυτοί δάσκαλοι;»

«Δεν είναι μέθοδος να περιμένεις πότε η κοινωνία θα είναι πιο ευάλωτη στην πίεση και μάλιστα απειλώντας το πιο ευαίσθητο κομμάτι, τα 100.000 παιδιά που δίνουν τις πρώτες και πιο σημαντικές εξετάσεις της ζωής τους. Και σας ρωτάω: είναι αυτοί δάσκαλοι; Που την πιο κρίσιμη στιγμή της εκπαιδευτικής διαδικασίας επιλέγουν να δουν πόσα πιο πολλά μπορούν να πάρουν;», διερωτήθηκε, σε άλλη συνέντευξή του στο ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ.

Ο κ. Κεδίκογλου διαβεβαίωσε εκ νέου ότι οι εξετάσεις θα γίνουν κανονικά και στην ώρα τους. «Δεν θα το επιτρέψουμε αυτό. Κάναμε ό,τι έπρεπε για να μη συμβεί και ελπίζουμε να εκτονωθεί η ένταση και να καθίσουμε να δούμε την ουσία των προβλημάτων της εκπαίδευσης. Είμαστε περήφανοι για το επίπεδο της εκπαίδευσης που παρέχουμε στα παιδιά μας; Για τη γλώσσα που μιλάνε; Για την ιστορία που ξέρουν; Νομίζω ότι τα ελληνικά που μαθαίναμε στα δικά μας χρόνια στο σχολείο, τα μαθαίναμε καλύτερα απ’ ό,τι τα μαθαίνουν τώρα στα παιδιά», ανέφερε.
 

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή