Η συνέχεια είναι γνωστή, η πίσω δεξιά ανάρτηση της RB7 καταστράφηκε με αποτέλεσμα ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής να εγκαταλείψει για πρώτη φορά φέτος.
Μέχρι στιγμής τα στοιχεία της Red Bull υποδεικνύουν ότι πρόκειται για στιγμιαία βλάβη και τίποτα περισσότερο. Αυτό παραδέχθηκε και ο επικεφαλής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ, τονίζοντας ότι δεν υπάρχει μια εμφανής και λογική εξήγηση για το τι συνέβη στο μονοθέσιο του Φέτελ.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ξεκίνησε πολύ καλά τον αγώνα, έχοντας την πολ ποζίσιον. Μπήκε πρώτος στην πρώτη στροφή και τότε το πίσω δεξί ελαστικό του έχασε αέρα. Μέχρι να φτάσει στη δεύτερη στροφή είχε σκάσει τελείως, με αποτέλεσμα ο Γερμανός πιλότος να βγει εκτός πίστας. Στη συνέχεια προσπάθησε χωρίς ελαστικό να επιστρέψει στα πιτς. Τα κατάφερε, καταστρέφοντας, όμως, την πίσω δεξιά ανάρτηση της RB7, εγκαταλείποντας έτσι τον αγώνα.
«Κατά κύριο λόγο, αυτό που μπορέσαμε να δούμε μέχρι στιγμής από τα στοιχεία είναι ότι είχε μια καταπληκτική εκκίνηση. Εμπαινε προς την πρώτη στροφή, στο κερμπ, όταν ξαφνικά υπήρξε απώλεια πίεσης. Επομένως μέχρι να φτάσει στη στροφή δύο, το ελαστικό δεν είχε αέρα και αυτό προκάλεσε την έξοδο του. Αυτό κατέστρεψε την ανάρτηση και τελικά αυτός ήταν ο λόγος που εγκατέλειψε το μονοθέσιο.
Αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε αν ήταν υπολείμματα από κάποιον από τους αγώνες επίδειξης καθώς δεν κινήθηκε αρκετά υψηλά πάνω από τα κερμπ ή τουλάχιστον κάτι τέτοιο. Μάλλον όπως φάνηκε ήταν άτυχος σήμερα», δήλωσε ο Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος απέρριψε κατηγορηματικά την περίπτωση να έδειξε η τηλεμετρία κάποιο πρόβλημα στο ελαστικό πριν την έναρξη του αγώνα.
Την ίδια άποψη με τον Χόρνερ συμμερίζεται και ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πολ Χέμπερι. Το ανώτατο στέλεχος της Ιταλικής εταιρείας τονίζει ότι θα είναι δύσκολο να αποδοθεί κάποια ευθύνη εάν δεν ολοκληρωθεί μια πλήρης και σωστή έρευνα.
Υποστήριξε βέβαια ότι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της Formula 1 θα συνεργαστεί στενά με τη Red Bull για να δώσει στον Φέτελ μια σαφή απάντηση στην αιτία που προκάλεσε την εγκατάλειψή του. Τις περισσότερες φορές, όμως, όπως σημείωσε, η άμεση απώλεια αέρα στο ελαστικό συνδέεται με υπολείμματα στην πίστα.
«Εχεις τη συνήθεια να αποκλείεις πολλά πράγματα. Μπορείς να αποκλείσεις πολλές πτυχές. Ηταν ένα ήδη χρησιμοποιημένο σετ, επομένως από αυτή την άποψη μπορείς να αποκλείσεις αρκετά στοιχεία. Πέραν αυτού, θα πρέπει να συλλέξεις όσα περισσότερα στοιχεία μπορείς. Θα δουλέψουμε με τη Red Bull για να βγάλουμε το σωστό συμπέρασμα. Υπάρχει βέβαια και το ρίσκο να μην το βρούμε ποτέ», δήλωσε ο Πολ Χέμπερι.
Οπως υποστήριξε πήγε μαζί με τον Σεμπάστιαν Φέτελ και ήλεγξαν το κερμπ από το οποίο πέρασε από πάνω και δεν βρήκαν κάτι το μεμπτό που θα μπορούσε να προκαλέσει σκάσιμο του ελαστικού. Από την άλλη σημείωσε ότι ο Γερμανός πιλότος ήταν ο πρώτος που πέρασε πάνω από το συγκεκριμένο κερμπ και ότι αν υπήρχε κάποιο υπόλειμμα, τότε μόνο εκείνος θα το έπαιρνε μαζί του. Προς το παρόν όμως, τίποτα δεν είναι σίγουρο.