Μειωμένες αναμένονται οι παγκόσμιες διαφημιστικές δαπάνες το 2009

Δευτέρα, 08 Δεκεμβρίου 2008 12:00
A- A A+

Η συρρίκνωση της αμερικανικής οικονομίας αναμένεται να οδηγήσει σε μείωση των διαφημιστικών δαπανών την επόμενη χρονιά, για πρώτη φορά από το 2001, εκτιμά η συμβουλευτική εταιρεία ZenithOptimedia.

Πιο συγκεκριμένα, οι εν λόγω δαπάνες εκτιμάται ότι θα υποχωρήσουν το 2009 κατά 0,2%, στα 490,5 δισ. δολάρια, ενώ η πτώση στις ΗΠΑ θα αγγίξει το 6,2%.

Τον Οκτώβριο, η Zenith, η οποία ανήκει στον γαλλικό όμιλο Publicis Groupe, είχε προβλέψει ότι η διαφημιστική αγορά θα διευρυνόταν την επόμενη χρονιά κατά 4%, έναντι 6% που εκτιμούσε τον Ιούνιο.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η υποβάθμιση των προβλέψεών της αντικατοπτρίζει τον αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης στην καταναλωτική εμπιστοσύνη. Είναι ενδεικτικό ότι ο σχετικός δείκτης του Conference Board έχει υποχωρήσει στα χαμηλότερα επίπεδα από τη δεκαετία του 1970.

Η Zenith αναμένεται να παρουσιάσει τις νέες προβλέψεις της σε συνέδριο της UBS, σήμερα, στη Νέα Υόρκη.

Προτεινόμενα για εσάς