Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2015
  • 23:49
    Συνάντηση νοσηλευτών με τον υπουργό Υγείας

    Συνάντηση νοσηλευτών με τον υπουργό Υγείας

    Συνάντηση με τον υπουργό Υγείας Παναγιώτη Κουρουμπλή είχε το βράδυ το Σαββάτου αντιπροσωπεία της Πανελλήνιας Συνδικαλιστικής Νοσηλευτικής Ομοσπονδίας (ΠΑΣΥΝΟ).