Multimedia

EUROKINISSI / ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ

Συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του ΣΑΤΑ, στην οδό Μάρνη, και πορεία ...

Τρίτη, 19 Ιουλίου 2011 14:01

Συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του ΣΑΤΑ, στην οδό Μάρνη, και πορεία προς τη Βουλή, χωρίς αυτοκίνητα, πραγματοποίησαν σήμερα οι ιδιοκτήτες ταξί, δεύτερη ημέρα της 48ης απεργίας τους, ενώ αύριο αναμένεται να συγκεντρωθούν έξω από το υπουργείο Υποδομών.