Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του ΣΑΤΑ, στην οδό Μάρνη, και πορεία προς τη Βουλή, χωρίς αυτοκίνητα, πραγματοποίησαν σήμερα οι ιδιοκτήτες ταξί, δεύτερη ημέρα της 48ης απεργίας τους, ενώ αύριο αναμένεται να συγκεντρωθούν έξω από το υπουργείο Υποδομών.