Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Ιδιοκτήτες ταξί διαδηλώνουν στο κέντρο της Αθήνας .Την παράταση της απεργίας τους ...

Τρίτη, 19 Ιουλίου 2011 14:26

Ιδιοκτήτες ταξί διαδηλώνουν στο κέντρο της Αθήνας .Την παράταση της απεργίας τους για μια μέρα ακόμα, δηλαδή μέχρι τις 5 τα ξημερώματα της Πέμπτης, αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους και την αντιπαράθεσή τους με το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, για το θέμα της απελευθέρωσής του επαγγέλματός τους.