Tίποτα νεότερο δεν προέκυψε από τη συνάντηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Ραγκούση, με το προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ για το θέμα των ταξί. Το δρόμο για τη Βουλή παίρνει το σχέδιο νόμου.
Tίποτα νεότερο δεν προέκυψε από τη συνάντηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Ραγκούση, με το προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ για το θέμα των ταξί.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υπουργός φέρεται να εμφανίστηκε εκ νέου αμετακίνητος στις θέσεις του, εμμένοντας στην πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος χωρίς όρους και προϋποθέσεις, ενώ απέκλεισε για άλλη μια φορά το ενδεχόμενο των πληθυσμιακών κριτηρίων. Από την πλευρά της η Συνομοσπονδία, όπως έκανε γνωστό ο πρόεδρός της Δημήτρης Ασημακόπουλος, πρότεινε να υπάρξουν πληθυσμιακά, οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά κριτήρια για την έκδοση των αδειών, οι οποίες, όπως είπε, θα πρέπει να είναι δημόσιες και να γίνεται αυστηρός έλεγχος.
Ο κ. Ασημακόπουλος πρότεινε επίσης στον υπουργό, να υπάρξει μια δεκαετής μεταβατική περίοδος για τη μεταβίβαση των αδειών που ήδη υπάρχουν με όρους γονικής παροχής, έτσι ώστε να αποφευχθεί το ενδεχόμενο της φοροδιαφυγής.
Απευθυνόμενος στους ιδιοκτήτες ταξί του κάλεσε να αποφεύγουν ακραίες κινήσεις και εμπρηστικές δηλώσεις. Αποστάσεις από ακραίες δηλώσεις και αντιδράσεις πήρε και το μέλος της ΓΣΕΒΕΕ και πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί Πάτρας κ. Σκέντζος, λέγοντας ότι δεν υιοθετεί τέτοιες πρακτικές και άφησε να εννοηθεί ότι την επόμενη εβδομάδα ενδέχεται να υπάρξει συνάντηση των ιδιοκτητών ταξί με τον υπουργό.
Εν τω μεταξύ, στις 14/9 ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για την απελευθέρωση του επαγγέλματος, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, θα ξανασυζητηθεί στο υπουργικό συμβούλιο, με τις όποιες βελτιώσεις και αλλαγές υπάρξουν και στη συνέχεια αφού υπάρξει και νέα ενημέρωση των βουλευτών, θα κατατεθεί στη Βουλή.
Στόχος, είπε στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, να καταλήξουμε σε μια πρόταση που θα έρθει και στη Βουλή ... να υποστηρίξουμε τη βιωσιμότητα του επαγγέλματος και να μην αδικήσουμε τους σημερινούς αυτοκινητιστές, αλλά και «να υποστηρίξουμε τον πολίτη, τον καταναλωτή Έλληνα ή ξένο, το περιβάλλον και την λειτουργικότητα των πόλεών μας». «Αυτό είναι το τρίπτυχο και είμαι βέβαιος ότι μέσα από διάλογο θα καταλήξουμε στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα», κατέληξε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2056949 .