Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Επίσημη αποκάλυψη για την «γρήγορη» έκδοση της έκτης γενιάς Golf, το GTI, στα σημερινά εγκαίνια της Διεθνούς Εκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 19 Οκτωβρίου. Με «υπετροφοδοτούμενο» κινητήρα 2.000 κ.εκ. και 210 ίππους, τα 0-100 έρχονται σε 7,2 δευτ. και το «κακό» Golf ερίζει για τους φανατικούς της έκδοσης ως ποθητός στόχος.
To Παρίσι περίμενε η Audi για παρουσιάσει το πρωτότυπο A1 Sportback, ένα υβριδικό μοντέλο πάνω στη φιλοσοφία του Α1 Metroproject Quattro που είχαμε δει παλαιότερα. Το γερμανικό μοντέλο τροφοδοτείται από έναν βενζινοκινητήρα νέας γενιάς TFSI 1.4 λίτρων και 150 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 20 Kw ο οποίος παρέχει 150 Nm ροπής.
Η Lamborghini έκανε πολλούς να παραμιλούν στο Παρίσι με την Estoque. Tο νέο τετραθέσιο κουπέ πρωτότυπο που αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πόλους έλξης στην έκθεση. Μπορεί να είναι ακόμη πρωτότυπο αλλά φήμες αναφέρουν ίσως αποτελέσει τον προάγγελο για ένα επόμενο μοντέλο της Lamborghini.
Η Bugatti δεν μπορούσε να αφήσει την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη στο Παρίσι, θέλοντας να δώσει το στίγμα της, που ακούει στο όνομα Veyron 16.4 Grand Sport. Πρόκεται για την ανοιχτή έκδοση, με οροφή τύπου targa, η οποία αφαιρείται αλλά δεν αποθηκεύεται στο αυτοκίνητο. Στη θέση της ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει μία υφασμάτινη που βρίσκεται στον εμπρός χώρο αποσκευών. Η συγκεκριμένη έκδοση της Veyron 16.4 θα είναι συλλεκτική καθώς θα παραχθεί, σύμφωνα με την εταιρεία, σε 150 αντίτυπα.
Πρώτη παρουσίαση για το Hypnose της Citroen που σίγουρα συγκεντρώνει τα βλέμματα. Το πρωτότυπο γαλλικό μοντέλο είναι ένα υβριδικό κουπέ μοντέλο, με απόδοση 200 ίππων, κατανάλωση 4,5 λίτρα/100 χλμ. και 120 γρ./χλμ. εκπομπές CO2.
Το λανσάρισμα μικρών αυτοκινήτων «κερδίζει έδαφος» στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι, τη στιγμή που οι οδηγοί συγκρατούν πλέον τα έξοδά τους και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανησυχούν τη συρρίκνωση των κερδών τους. Οι καταναλωτές ψάχνουν πλέον αυτοκίνητα οικονομικά στην κατανάλωση καυσίμου, καθώς οι τιμές του βενζίνης γίνονται όλο και πιο απαγορευτικές για το πορτοφόλι τους.Οι κατασκευαστές από την πλευρά τους λανσάρουν πλέον αυτοκίνητα πόλης, όπως το Toyota iQ kai to Nissan Nuvu, τα οποία είναι ιδανικά για τους μποτιλιαρισμένους δρόμους των πόλεων.
Σε δυσοίωνες προβλέψεις για την ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου προχώρησαν σήμερα ο επικεφαλής της Fiat, στο πλαίσιο της Διεθνούς Εκθεσης Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Ο διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Fiat SpA Σέρτζιο Μαρκιόνε προειδοποίησε ότι η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου ενδέχεται να συρρικνωθεί σε ποσοστό 2% με 5% το 2009, δηλώνοντας ότι «μέχρις ότου τακτοποιηθεί το ζήτημα της χρηματοοικονομικής κρίσης δεν πρόκειται να δούμε φως στην άκρη του τούνελ».
H ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία Seat, η οποία ανήκει στη Volkswagen, ανακοίνωσε ότι την περίοδο Νοεμβρίου - Ιουλίου 2009 πρόκεται να απολύσει προσωρινά 750 εργαζόμενους και να μειώσει την παραγωγή λόγω της πτώσης των πωλήσεων.
Ενα βήμα πριν την παραγωγή είναι το υβριδικό Insight της Honda που έκανε πρεμιέρα στη διεθνή έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού με πεντάθυρο αμάξωμα, μεγάλους χώρους και μηδαμινές εκπομπές ρύπων.
Έχοντας μήκος μικρότερο των 3 μέτρων, το Toyota iQ, μπορεί να θέτει υποψηφιότητα για το μικρότερο τετραθέσιο όχημα, αλλά υπόσχεται υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας όπως οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας, που τοποθετούνται στα πίσω καθίσματα και με τους οποίους εξοπλίζεται.