Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Το τιμόνι του μονοθέσιου. Από εδώ ελέγχονται όλες οι λειτουργίες του μονοθέσιου όπως η σκληρότητα της ανάρτησης και η πίεση των φρένων.
To 605 κιλών μονοθέσιο (με υγρά και οδηγό) κινείται από έναν οκτακύλινδρο κινητήρα σχήματος V (90°) 2398 κυβικών εκατοστών.
Το κιβώτιο ταχυτήτων, σύμφωνα με τους φετινούς κανονισμούς, πρέπει να «αντέχει» για τέσσερις συνεχόμενους αγώνες. Αλλαγές έχουν γίνει και στον τομέα της ασφάλειας, (ψηλότερα πλαϊνά προστατευτικά) με αποτέλεσμα να αυξηθεί το βάρος της F2008.
Όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως το ηλεκτρονικό σύστημα πρόσφυσης, (traction control), το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ελέγχου εκκίνησης και πέδησης είναι απαγορευμένα από τους κανονισμούς φέτος κάνοντας έτσι τη διαχείριση του κιβωτίου και του διαφορικού πιο εύκολη.
Μολονότι όλες οι αεροδυναμικές επιφάνειες του μονοθέσιου έχουν αλλάξει εντελώς σε σχέση με το περσινό μοντέλο, περαιτέρω αλλαγές έχουν προγραμματιστεί πριν τον πρώτο αγώνα τον Μάρτιο.
Η αγωνιστική ομάδα της Ferrari παρουσίασε χθες στο Μαρανέλο το μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνιστεί στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1. H F2008 είναι το 54ο μονοθέσιο που κατασκευάζει η ιταλική εταιρία. Στο τιμόνι της θα καθίσουν οι Kimi Raikkonen και Felipe Massa.
Ο Φιλανδός πιλότος της Ferrari Kimi Raikkonen δοκίμασε σήμερα την F2008 στην πίστα του Fiorano.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Kimi Raikkonen δοκίμασε χθες στην πίστα του Fiorano το νέο μονοθέσιο της Ferrari. Εξήντα πέντε ημέρες απομένουν μέχρι την έναρξη του φετινού πρωταθλήματος και ο πρώτος αγώνας θα γίνει στη Μελβούρνη.