Ο Σεμπαστιάν Οζιέ πρώτευσε στο Ράλι της Καταλονίας αυτή την Κυριακή, σημειώνοντας την 55η επιτυχία του στο WRC, έναν γύρο πριν από το τέλος μιας σεζόν της οποίας ο πρωταθλητής είναι ήδη γνωστός, ο νεαρός Φινλανδός Κάλε Ροβάνπερα.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ πρώτευσε στο Ράλι της Καταλονίας αυτή την Κυριακή, σημειώνοντας την 55η επιτυχία του στο WRC, έναν γύρο πριν από το τέλος μιας σεζόν της οποίας ο πρωταθλητής είναι ήδη γνωστός, ο νεαρός Φινλανδός Κάλε Ροβάνπερα.
Ο Οζιέ, οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, αρκέστηκε να αγωνιστεί σε πέντε ράλι αυτή τη σεζόν. Στο Ράλι της Καταλονίας τερμάτισε 16,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Βέλγο Τιερί Νεβίλ (Hyundai) και 34,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Ροβάνπερα, τον διάδοχό του στην παγκόσμια κατάταξη και στην Toyota.
Όπως στην ακμή των οκτώ στέψεων του σε εννέα χρόνια, μεταξύ 2013 και 2021, ο 38χρονος Οζιέ κυριάρχησε όλο το σαββατοκύριακο στους ασφαλτοστρωμένους δρόμους της Καταλονίας, κερδίζοντας στο τέλος τον 4ο Ράλι του στην Ισπανία.
Μέτρησε συνολικά οκτώ καλύτερους χρόνους στις ειδικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένου αυτού του στο Power Stage (SS19), με πέντε πόντους μπόνους επιβράβευση.
Ο Ροβάνπερα, ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής πριν το ισπανικό Ράλι, δεν επιδίωξε ποτέ στη διάρκεια του αγώνα να απειλήσει μία από τις δύο κορυφαίες αναφορές του WRC, όπως είναι οι Οζιέ και Σεμπαστιάν Λεμπ.
Ο Φινλανδός, ο οποίος κυριαρχεί όλη τη φετινή σεζόν, είναι ήδη σίγουρος για τον τίτλο του από το Ράλι στη Νέα Ζηλανδία. Έγινε στα 22 χρόνια του ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία του Παγκόσμιου Ράλι, 50 χρόνια μετά τη δημιουργία του.
Διαδέχεται τον Οζιέ και η Toyota κάνει το νταμπλ κερδίζοντας και τον παγκόσμιο τίτλο κατασκευαστών χωρίς να περιμένει το τέλος της σεζόν το Ράλι της Ιαπωνίας (10-13 Νοεμβρίου), στα εδάφη του Ιάπωνα κατασκευαστή.