Ο πρόεδρος της Ένωσης Ευρωπαϊκών Συλλόγων (ECA), Νάσερ Αλ-Κελαϊφί, είχε μια μακρά ομιλία κατά την 28η γενική συνέλευση της Ένωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ευρωπαϊκών Συλλόγων (ECA), Νάσερ Αλ-Κελαϊφί, είχε μια μακρά ομιλία κατά την 28η γενική συνέλευση της Ένωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη.
Μια συνάντηση στην οποία παρευρέθηκε και ο διευθύνων σύμβουλος της Formula 1, Στέφανο Ντομενικάλι, για μια ανοιχτή συζήτηση για το μέλλον του αθλήματος και για το πώς θα μπορούσε να επέλθει κάτι «επαναστατικό», ώστε να προσελκύει πάντα νέους θαυμαστές.
Ο πρόεδρος της Παρί Σεν Ζερμέν υπενθύμισε ότι η προτεραιότητα της Ένωσης - σε στενή συμφωνία με την UEFA - είναι να διασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη οικονομική βιωσιμότητα. Ο Αλ-Κελαϊφί δεν περιορίστηκε πάντως στο να υπενθυμίσει τη σημασία στην υποστήριξη των νέων κανόνων του Financial Fair Play, που σχεδιάστηκαν με σκοπό τον μεγαλύτερο έλεγχο του κόστους.
Ο Άραβας αξιωματούχος -ακόμη και χωρίς να την κατονομάσει ρητά- επιτέθηκε στην Μπαρτσελόνα και γενικότερα στους συλλόγους με υψηλά χρέη. «Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Τα επικίνδυνα επίπεδα χρέους και τα δημιουργικά χρηματοδοτικά εργαλεία δεν αποτελούν βιώσιμο δρόμο. Πρέπει να σκεφτόμαστε μακροπρόθεσμα, όχι βραχυπρόθεσμα», είπε.
Υπό αυτή την έννοια, είναι εμφανής η αναφορά σε έναν σύλλογο που τον τελευταίο χρόνο εναντιώθηκε έντονα στην UEFA ως υποστηρικτής του έργου της Super League.
Αλλά σε αντίθεση με τη Ρεάλ Μαδρίτης, η καταλανική εταιρεία χρειάστηκε να αντιμετωπίσει μια καταστροφική οικονομική και χρηματοπιστωτική κατάσταση, η οποία την οδήγησε να χρησιμοποιήσει μια σειρά οικονομικών μοχλών για να τακτοποιήσει τα οικονομικά της σεζόν 2021-22 και να μπορέσει να δραστηριοποιηθεί στη μεταγραφική αγορά, τηρώντας τα όρια που επιβάλλει το salary cap της La Liga.
Η μόχλευση έγινε από την πώληση σε δύο δόσεις του 25% των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της La Liga για τα επόμενα 25 χρόνια στο fund της Sixth Street και την πώληση, σε δύο πράξεις, του 49% των Barça Studios στο Socios.com και στην εταιρεία Orpheus Media του Χάιμε Ρούρες, συνιδρυτή της Mediapro.
Πράξεις που κατέστησαν δυνατή την επίτευξη κέρδους στις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις και που θα επιτρέψουν στον καταλανικό σύλλογο να κλείσει με πολύ θετικό αποτέλεσμα και το 2022-23, αλλά που μια χωρίς πολιτική ισχυρής μείωσης κόστους κινδυνεύουν να γίνουν κινήσεις που θα καθυστερήσουν την ανάγκη αντιμετώπισης προβλημάτων.
naftemporiki.gr