Από την έντυπη έκδοση
Παγκόσμια πρεμιέρα πραγματοποίησε το νέο όχημα κυψελών καυσίμου, Honda FCV Concept, το οποίο συνδυάζεται με μία εξωτερική συσκευή παροχής ισχύος (Honda Power Exporter Concept) η οποία επιτρέπει παροχή ρεύματος AC από το FCV με μέγιστη ισχύ 9 kW.
Προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2016 και στη συνέχεια στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.
Εκτός από το FCV και την εξωτερική συσκευή παροχής ισχύος, η Honda σκοπεύει να προωθήσει περαιτέρω την εφαρμογή Smart Hydrogen Station (SHS): ενός συμπαγούς σταθμού υδρογόνου που εξοπλίζεται με τον πρώτο ηλεκτρολύτη υψηλής διαφορικής πίεσης της Honda.
Ετσι, η εταιρεία θα συμβάλει στην προσπάθεια της δημιουργίας μιας μελλοντικής «κοινωνίας υδρογόνου» βασισμένης σε τρεις θεμελιώδεις αρχές -«παραγωγή», «χρήση» και «διασύνδεση»- και στην ταχεία υλοποίηση μιας κοινωνίας χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Η Honda θεωρεί ότι το υδρογόνο είναι το καύσιμο της επόμενης γενιάς με υψηλές προοπτικές επειδή μπορεί να παράγεται από διάφορες πηγές ενέργειας και παράλληλα μεταφέρεται και αποθηκεύεται εύκολα.
Βάσει αυτού, η Honda κατατάσσει το FCV -που χρησιμοποιεί ηλεκτρισμό από τη χημική αντίδραση μεταξύ υδρογόνου και οξυγόνου σαν πηγή ισχύος για τον ηλεκτροκινητήρα- ως το απόλυτο οικολογικό όχημα και προωθεί ενεργά την έρευνα και εξέλιξη των FCVs από τα τέλη της δεκαετίας του 1980.
Το 2002, το Honda FCX έγινε το πρώτο όχημα κυψελών καυσίμου στον κόσμο που πιστοποιήθηκε από τον Αμερικανική Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας (EPA) και το Συμβούλιο Αέριων Πόρων της Καλιφόρνιας (CARB). Με τέτοιες πιστοποιήσεις, η Honda ξεκίνησε τις πωλήσεις του Honda FCX υπό καθεστώς leasing σε Ιαπωνία και ΗΠΑ.