Tην έναρξη των δοκιμών ενός κουμπιού «Buy», το οποίο θα επιτρέπει στον χρήστη να προβαίνει σε αγορές κατευθείαν από το tweet, ανακοίνωσε χθες το Twitter.
«Αρχίζουμε να δοκιμάζουμε έναν νέο τρόπο για εσάς να ανακαλύπτετε και να αγοράζετε προϊόντα στο Twitter. Για ένα μικρό ποσοστό χρηστών στις ΗΠΑ (που θα αυξηθεί με το πέρασμα του καιρού), κάποια tweets από τους συνεργάτες δοκιμών μας θα ενσωματώνουν ένα κουμπί “buy”, επιτρέποντάς σας να αγοράζετε απευθείας από το Tweet» αναφέρεται σε σχετική δημοσίευση στο blog του Twitter.
Όπως επισημαίνεται, πρόκειται για ένα αρχικό βήμα προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης στο Twitter λειτουργιών που θα καταστήσουν τις αγορές από φορητές συσκευές «βολικές και εύκολες, ελπίζουμε ακόμα και διασκεδαστικές». Οι χρήστες θα αποκτούν πρόσβαση σε προσφορές και προϊόντα που δεν θα μπορούν να έχουν από αλλού και θα μπορούν να κάνουν αγορές κατευθείαν στις εφαρμογές του Twitter για Android και iOS. Επίσης, οι πωλητές θα έχουν έναν νέο τρόπο να «μετατρέπουν την άμεση σχέση που έχουν με τους followers τους σε πωλήσεις».
Στο πλαίσιο της δοκιμής υπάρχει συνεργασία με τα Fancy (@fancy), Gumroad (@gumroad), Musictoday (@Musictoday) και Stripe (@stripe) ως πλατφόρμες για τη συγκεκριμένη αρχική δοκιμή, ενώ αναμένεται να ακολουθήσουν σύντομα και άλλοι συνεργάτες.
Μία ολόκληρη αγορά μπορεί να ολοκληρωθεί με μερικά αγγίγματα: μετά το πάτημα του Buy, ο χρήστης θα λαμβάνει επιπλέον λεπτομέρειες και θα του ζητείται να εισάγει πληροφορίες για την αποστολή και την πληρωμή. Όταν αυτά καταχωρηθούν, ακολουθεί αποστολή των δεδομένων στον έμπορο και μετά αποστολή της παραγγελίας.
Όπως τονίζεται, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα της ασφάλειας: «οι πληροφορίες σας για πληρωμές και αποστολές είναι κρυπτογραφημένες και αποθηκεύονται ασφαλώς μετά την πρώτη σας συναλλαγή, οπότε μπορείτε να κάνετε αγορές στο Twitter στο μέλλον χωρίς να πρέπει να εισάγετε ξανά όλα σας τα στοιχεία. Φυσικά μπορείτε πάντα να αφαιρέσετε αυτές τις πληροφορίες από τον λογαριασμό σας. Η επεξεργασία της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται με ασφάλεια και δεν θα υπάρξει διαμοιρασμός με τον πωλητή χωρίς την άδειά σας».
Σε πρώτη φάση, η δοκιμή ξεκινά με την ακόλουθη λίστα καλλιτεχνών, brands και μη κερδοσκοπικών οργανισμών:
Η εν λόγω κίνηση- που σημειώνεται ότι λαμβάνει χώρα λίγο καιρό μετά από αντίστοιχη δοκιμή κουμπιού «buy» από το Facebook- σηματοδοτεί μία απόπειρα του Twitter να παράγει έσοδα και με άλλους τρόπους πέραν της διαφήμισης.