Με γαλλική χρηματοδότηση στο Λονδίνο τα ηλεκτροκίνητα «Boris cars»

Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2014 21:13
UPD:21:13

Στη βρετανική πρωτεύουσα αναμένεται μέσα στα επόμενα δύο χρόνια να κυκλοφορούν 3.000 μικρά ηλεκτροκίνητα προς ενοικίαση, τα οποία ήδη ο Τύπος έχει βαφτίσει “Boris cars”.

A- A A+

Ο γάλλος επιχειρηματίας πίσω από το πρόγραμμα ενοικίασης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων του Παρισιού Autolib ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επενδύσει σε αντίστοιχο πρόγραμμα, στο Λονδίνο.

Έτσι, στη βρετανική πρωτεύουσα αναμένεται μέσα στα επόμενα δύο χρόνια να κυκλοφορούν 3.000 μικρά ηλεκτροκίνητα προς ενοικίαση, τα οποία ήδη ο Τύπος έχει βαφτίσει “Boris cars”, στα πρότυπα του “Boris bikes”, του προγράμματος ενοικίασης ποδηλάτων που φέρει τη σφραγίδα του δημάρχου Μπόρις Τζόνσον.

Στο πλαίσιο του προγράμματος του Βενσάν Μπολορέ, οι κάτοικοι και οι επισκέπτες στο Λονδίνο θα μπορούν να νοικιάζουν ένα από τα ηλεκτροκίνητα οχήματα του στόλου προς 10 στερλίνες την ώρα, ενώ θα χρειάζεται να πληρώνουν και μηνιαία συνδρομή 10 στερλινών. Σε πρώτη φάση, θα διατίθενται μόλις 100 Bluecars, όπως ονομάζονται τα οχήματα, τα οποία θα αυξηθούν σταδιακά έως το 2016. Η εταιρεία του Μπολορέ IER σκοπεύει επίσης να επενδύσει και στην αύξηση των σταθμών φόρτισης από 1.400 που είναι σήμερα σε 6.000.

«Μέχρι σήμερα το ηλεκτροκίνητο όχημα ήταν ένα παιχνίδι για λίγους τυχερούς: είναι πανάκριβο και δεν έχει την αυτονομία ενός συμβατικού αυτοκινήτου», δήλωσε ο Μπολορέ με αφορμή την ανάθεση του προγράμματος εγκατάστασης των φορτιστών από την αρχή μεταφορών του Λονδίνου. «Εμείς σχεδιάσαμε ένα αυτοκίνητο που είναι φθηνό. Είναι ένα όμορφο, πραγματικό, τετραθέσιο αυτοκίνητο - αλλά φθηνό.»

Το αντίστοιχο πρόγραμμα ενοικίασης ηλεκτροκίνητων οχημάτων του Παρισιού άρχισε το 2011 και σήμερα καταγράφει περίπου 315.000 κρατήσεις το μήνα αποφέροντας σημαντικά κέρδη στον Μπολορέ και την εταιρεία του. Στη γαλλική πρωτεύουσα κυκλοφορούν 2.000 Bluecars που ξεκλειδώνουν με μια ηλεκτρονική κάρτα, την οποία προμηθεύονται οι συνδρομητές.

Παρότι είναι καθαρά και σχεδόν αθόρυβα, οι επικριτές του Μπολορέ επισημαίνουν ότι το πρόγραμμα δεν έχει πετύχει έναν από τους βασικούς του στόχους: να μειώσει τον αριθμό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στο Παρίσι.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή