Συναντήσεις με τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, Νίκο Δένδια, καθώς επίσης και με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας είχαν αντιπροσωπείες του ΠΑΣΟΚ.
Στη συνάντηση με τον κ. Δένδια συζητήθηκαν, μεταξύ άλλων, θέματα που αφορούν στην ένταξη και στην αξιοποίηση της Δημοτικής Αστυνομίας σε αυτήν. Η αντιπροσωπεία του ΠΑΣΟΚ πρότεινε η Δημοτική Αστυνομία να λειτουργήσει ως ξεχωριστή διεύθυνση ή κλάδος και να ασχοληθεί ιδιαιτέρως, σε στενή συνεργασία με τους δήμους, με θέματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία των πόλεων.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ, ο κ. Δένδιας αντιμετώπισε θετικά αυτές τις προτάσεις.
Η αντιπροσωπεία επισκέφθηκε και το Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος (199 ΣΕΚΥΠΣ), όπου ενημερώθηκε από την ηγεσία και τους επιτελείς του. Από την πλευρά τους, τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ εξέφρασαν τη στήριξή τους στο δύσκολο έργο που επιτελεί το σύνολο των στελεχών του Πυροσβεστικού Σώματος.
Στο μεταξύ, το προσχέδιο νόμου για το Γενικό και Τεχνικό Λύκειο ήταν το αντικείμενο συζήτησης στη συνάντηση αντιπροσωπείας του ΠΑΣΟΚ με τον υπουργό Παιδείας, Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, τους υφυπουργούς Συμεών Κεδίκογλου και Κώστα Γκιουλέκα, καθώς και στελέχη του υπουργείου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, στην οποία επισημαίνεται ότι το προσχέδιο νόμου στηρίζεται σε επεξεργασίες που είχαν γίνει από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, το ΠΑΣΟΚ παρουσίασε σειρά προτάσεων και βελτιώσεων στα άρθρα του προσχεδίου, με αρκετές να γίνονται αποδεκτές, μεταξύ των οποίων η πρόταση για την πιστοποίηση της επάρκειας χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών για τους μαθητές, από το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα.
Το θέμα της κινητικότητας τέθηκε επί τάπητος στην προγραμματισμένη συνάντηση που είχε η αντιπροσωπεία του ΠΑΣΟΚ, αποτελούμενη από τους Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλο, Χρήστο Πρωτόπαπα και Δημήτηρη Καρύδη, με τη συμμετοχή γενικών γραμματέων και στελεχών του Κινήματος, στα κεντρικά γραφεία του κόμματος.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ, κατά τη συνάντηση, η οποία θα επαναληφθεί σύντομα, συζητήθηκε και ζητήθηκε από τους γενικούς γραμματείς να προχωρήσουν σε συνολική αξιολόγηση δομών και προσώπων, ενώ επίσης έγινε καταγραφή της κατάστασης που επικρατεί ανά τομέα και των προβλημάτων που πρέπει να αντιμετωπιστούν.