Ο Αντρέας Μίκελσεν σίγουρα έχει πάρει... φόρα και κυριαρχεί στις σημερινές τρεις πρώτες ειδικές του αγώνα. Ο Νορβηγός οδηγός σημείωσε εξαιρετικό χρόνο στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική «Πίσσια», 8:08,9 πραγματοποιώντας εξαιρετικό χρόνο στο τρίτο σπλιτ της ειδικής. Ο οδηγός της VW θέλει οπωσδήποτε να κρατηθεί στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης και να απομακρυνθεί από τον Νάσερ Αλ Ατίγια λίγο πριν την απαιτητική Power Stage των 30,14 χιλιομέτρων.
Ράλι Ακρόπολις: Ειδικές Διαδρομές 13-14 Μετά τις δύο τελευταίες ειδικές του ράλι Ακρόπολις, ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα είναι ο μεγάλος νικητής του ελληνικού αγώνα. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Φινλανδού οδηγού αλλά και της VW στο απαιτητικό Ακρόπολις.
Η μάχη πάντως μεταξύ των δύο οδηγών έχει «φουντώσει» καθώς το δεύτερο καλύτερο χρόνο στην ειδική πέτυχε ο Νάσερ Αλ Ατίγια, όντας 4,5 δευτ. πίσω από τον Μίκελσεν. Ο Νορβηγός πλέον, έχει πάρει κεφάλι 6,4 δευτ. και όλα θα λυθούν στην τελευταία ειδική. Εκεί όπου όχι μόνο αυτοί οι δύο οδηγοί αλλά και οι υπόλοιποι θα πιέσουν για να πάρουν τους πολύτιμους βαθμούς.
Ράλι Ακρόπολις: Ειδικές διαδρομές 10-12 Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα αυξάνει τη διαφορά του από τον Ντάνι Σόρντο στη γενική κατάταξη ενώ ο Σεμπαστιέν Οζιέ κερδίζει την πρώτη του ειδική στο φετινό ράλι Ακρόπολις. Παράλληλα, ο Αντρέας Μίκσελσεν επικρατεί στις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές της τρίτης και τελευταίας ημέρας του αγώνα (11η και 12η).
Ο Ευγκένι Νόβικοφ σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο στην ειδική και όπως είπε κοιτάει μόνο την Power Stage.
Σε αυτή επικεντρώνει το ενδιαφέρον του και ο πρωτοπόρος του αγώνα Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα που τερμάτισε πέμπτος εδώ, με 0,3 δευτ. διαφορά από τον Οζιέ που ακολούθησε.
Ο Τιερί Νουβίλ ήταν έβδομος και ο Μίκο Χίρβονεν όγδοος, αλλά σύμφωνα με τον Φινλανδό ο χρόνος που του έχει χρεωθεί είναι λάθος. Ακόμη βέβαια αυτό δεν έχει διευκρινιστεί επισήμως.
Τον ένατο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Ντάνι Σόρντο, ακολουθώντας συντηρητική στρατηγική.