Τα δύσκολα ξεκίνησαν νωρίς-νωρίς για τα πληρώματα στο ράλι Ακρόπολις καθώς η πρώτη ειδική διαδρομή (Κινέτα Πίσσια) αποδείχθηκε γολγοθάς για κάποιους. Αλώβητος από την... απαιτητική και σκληροτράχηλη ειδική των 47,7 χλμ. βγήκε ο Ευγκένι Νόβικοφ. Ο νεαρός ρώσος μπήκε με πολύ πείσμα στον αγώνα, όπως άλλωστε είχε δηλώσει στο naftemporiki.gr, και κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο χρόνο, αφήνοντας πίσω του μεγαλύτερους και πιο έμπειρους οδηγούς.
Ο 23χρονος της M-Sport με το Fiesta RS WRC σημείωσε χρόνο 32:58,6 και βρίσκεται πλέον στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο ίδιος δηλώνει ενθουσιασμένος από την απόδοσή του.
Πίσω του με περισσότερο από 20 δευτ. (20,6) τερμάτισε ο Ντάνι Σόρντο που φροντίζει να παραμένει κοντά στην κορυφή, έτσι ώστε να κερδίσει μία θέση στο βάθρο, όπως δήλωσε στο naftermporiki.gr.
Παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε τέταρτος τον αγώνα, ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα κατάφερε να πετύχει τον τρίτο καλύτερο χρόνο σε μία ιδιαίτερα δύσκολη ειδική. Ετσι, ο Φινλανδός ξεκίνησε τον αγώνα από την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη.
Πίσω του βρέθηκε ο Τιέρι Νουβίλ με ένα ακόμη Ford Fiesta RS WRC της Qatar World Rally Team, ο οποίος, όπως είπε, ταλαιπωρήθηκε πολύ διότι το αυτοκίνητο του δεν είχε τις σωστές ρυθμίσεις.
Αν και ξεκίνησε τρίτος, ο Αντρέας Μίκελσεν πέτυχε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο, 54,4 δευτ. διαφορά από τον πρωτοπόρο Νόβικοφ. Ο οδηγός της VW παραπονέθηκε για την υπερβολική σκόνη, η οποία τον εξανάγκασε να σταματήσει τρεις φορές το αυτοκίνητο σε φουρκέτες και να υποπέσει σε λάθη.
Ακολούθησε ο Νάσερ-Αλ Ατίγια, ο οποίος «έπιασε» και πέρασε μέσα στην ειδική τον Μίκο Χίρβονεν. Ο Φινλανδός ξεκίνησε με το... αριστερό τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις, αφού αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης του Citroen DS3 WRC και έχασε πολύ χρόνο (έξι λεπτά). Ο ίδιος πολύ απογοητευμένος λέει ότι προς το τέλος της ειδικής ένιωσε ότι είχε πρόβλημα με το τιμόνι και ότι οι πίσω τροχοί δεν ανταποκρίνονται. «Δεν υπήρχε σύνδεση μεταξύ τιμονιού και κρεμαγιέρας. Αναγκαστήκαμε να βάλουμε όπισθεν 6 φορές για να στρίψουμε. Κάτι δεν πάει καλά με το αυτοκίνητο».
Πραγματικό βατερλό ήταν η πρώτη ειδική για το μεγάλο φαβορί του αγώνα, Σεμπαστιέν Οζιέ. Ο Γάλλος έμεινε από μηχανικό πρόβλημα στο 22ο χλμ. μέσα στην ειδική, χωρίς να έχουν γίνει γνωστές περισσότερες πληροφορίες. Ο οδηγός της VW θα μπορέσει να επιστρέψει αύριο στον αγώνα υπό τη διαδικασία Rally 2, αλλά θα λάβει και δέκα δευτερόλεπτα ποινής διότι δεν ολοκλήρωσε τις δύο σημερινές ειδικές.
Πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Μαντς Οστμπεργκ καθώς έχασε έναν τροχό όταν χτύπησε σε μία στροφή και αυτό του κόστισε περίπου τρία λεπτά.
Στην γενική κατάταξη, πίσω από τον Αλ-Ατίγια που είναι έκτος, ακολουθούν οι Μάρτιν Πρόκοπ και Χαλίντ Αλ Κασίμι.
Τον ένατο καλύτερο χρόνο πέτυχε ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα, ο οποίος επικρατεί στην WRC 2 ενώ την πρώτη δεκάδα ο Γ. Προτάσοφ.
Ο Λάμπρος Αθανάσουλας ήταν άτυχος αφού εγκατέλειψε από σπασμένο ψαλίδι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα πληρώματα έκαναν λόγο για υποερβολική σκόνη που τους έκανε τη ζωή... δύσκολη και δεν τους επέτρεπε να έχουν καλή ορατότητα.
Επόμενο ραντεβού είναι λίγο πριν τις 21:30 με τη δεύτερη ειδική (Κινέτα) που είναι νυχτερινή.