Εκρηξη σε ορυχείο στην Πολωνία, τουλάχιστον πέντε νεκροί

Τετάρτη, 06 Φεβρουαρίου 2002 11:34
A- A A+

Τουλάχιστον πέντε ανθρακωρύχοι έχασαν τη ζωή τους από έκρηξη που έγινε σήμερα το πρωϊ στο ορυχείο Γιάσμος στη Σιλεσία της νοτιο-δυτικής Πολωνίας, ανακοίνωσαν οι αρχές. Οπως μετέδωσαν ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, μία ομάδα δέκα ή ένδεκα ατόμων βρισκόταν στο σημείο που σημειώθηκε η έκρηξη σε βάθος 400 μέτρων, ενώ μόλις δύο κατάφεραν να βγούν από εκεί. Η επιχείρηση διάσωσης είναι σε εξέλιξη. Αγνωστα παραμένουν τα αίτια της έκρηξης, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του μεταλλευτικού κέντρου της περιοχής, μετέδωσε το ειδησεογραφικό πρακτορείο της χώρας.

Προτεινόμενα για εσάς


NAFTEMPORIKI TV

Δημοφιλή